زندگی نامه یاسر جعفری/بازیگر سینما و تلویزیون
زندگی نامه یاسر جعفری/بازیگر سینما و تلویزیون
یاسر جعفری متولد ۲۳ بهمن ۱۳۶۷ در تهران، بازیگر است، فارغ التحصیل لیسانس رشته متالوژی دانشگاه آزاد کرج می باشد، از کلاس های بازیگری شروع کرد و حالا در تلویزیون و سینما حضور دارد

به گزارش پایگاه خبری شباویز،یاسر جعفری بازیگر ایرانی متولد سال ۱۳۶۷ در تهران است که مدرک مهندسی متالوژی دارد.

او در کلاس های بازیگری امین تارخ شرکت کرد و با بازی در سریال پرستاران به شهرت رسید.

یاسر جعفری اولین بار با بازی در کنار هستی مهدوی فر در سریال جراحت دیده شد و بعد از آن در سریال هایی چون پرستاران و گمشدگان جلوی دوربین رفت و در فیلم سینمایی بی وزنی ایفاگر یکی از نقش های اصلی شد.

یاسر جعفری در سال ۱۳۹۶ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم یاسر جعفری در این سال، بازیگری در سریال گمشدگان به کارگردانی رضا کریمی محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی یاسر جعفری بازی در سریال گمشدگان بوده است. یاسر جعفری سال ۱۳۹۶ سریال گمشدگان نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با رضا کریمی همکاری داشته است. یاسر جعفری توانست با بازی در سریال گمشدگان تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر پژمان بازغی، فریبا نادری، بهنام تشکر و ستاره اسکندری بر تجارب او افزود.

در این سال‌ها یاسر جعفری با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران شقایق فراهانی با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با یاسر جعفری داشته است.

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی یاسر جعفری آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است.

یاسر جعفری را باید هم بازیگر سینما و هم بازیگر تلویزیون بدانیم چرا که ۵۰% آثار وی سینمایی و ۵۰% آثارش تلویزیونی است. در واقع یاسر جعفری از مجموع ۴ اثری که در کارنامه دارد، در ۲ اثر در سینما با نام‌های فیلم بی‌وزنی و فیلم روایت ناپدیدشدن مریم به ایفای نقش پرداخته و در ۲ اثر در تلویزیون با نام‌های سریال گمشدگان و سریال جراحت بازی کرده است.

Visits: 211