زندگی نامه پرستو گلستانی/بازیگر
زندگی نامه پرستو گلستانی/بازیگر
پرستو گلستانی متولد ۱۱ خرداد ۱۳۵۰ در مشهد، بازیگر است، فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری و کارگردانی از دانشگاه آزاد اسلامی و دوره دیده بازیگری از مدرسه هنر و ادبیات صدا و سیما می باشد که از ۱۵ سالگی تئاتر را شروع کرد

به گزارش پایگاه خبری شباویز،پرستو گلستانی متولد ۱۱ خرداد ۱۳۵۰ در تهران است و اصالت خراسانی دارد. او در خانواده‌ای هنرمند به دنیا آمده و خواهرزاده مهدی اخوان‌ثالث، شاعر شهیر و بلند آوازه شعر نو و معاصر ایران است.

او بازی در تئاتر را از سال ۱۳۶۵ در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شروع نمود و بازی در سینما را از سال ۱۳۶۹ با فیلم مجنون کاری از رسول ملاقلی پور شروع به کار کرد.

پرستو گلستانی با بهروز بقایی ازدواج کرده بود، اما سرانجام این وصلت با وجود پسری بنام بهرنگ به جدایی ختم شد و این دو زوج از بکدیگر جدا شدند، هر دو این هنرمندان ازدواج نکرده و در حال حاضر مجرد هستند.

پرستو گلستانی دستی بر قلم نیز دارد او شاعر است، وی مدتی هم تصمیم به انتشار و چاپ آنها گرفته بود اما در مورد انجام نشدن این کار میگوید : یکدوره ای تصمیم گرفتم که شعرهایم را چاپ کنم ولی یکدفعه یک جریانی راه افتاد و یکسری شعرای عجیب غریب به تعداد زیاد آمدند و پشت سر هم کتابهای شعر مختلف بیرون آمد همین باعث گردید از چاپ شعرهایم منصرف بشوم.

Visits: 9