زندگی نامه نیما شاهرخ شاهی/کارنامه هنری
زندگی نامه نیما شاهرخ شاهی/کارنامه هنری
نیما شاهرخ شاهی متولد ۱۷ مرداد ۱۳۶۰ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است، فارغ التحصیل لیسانس مهندسی عمران می باشد که در ۲۲ سالگی جلوی دوربین رفت و حالا تجربه خوانندگی هم دارد

به گزارش پایگاه خبری شباویز،نیما شاهرخ شاهی، زاده ۱۷ مرداد سال ۱۳۶۰ می باشد. نیما شاهرخ شاهی فارغ التحصیل رشته عمران است. نیما شاهرخ شاهی یک خواهر به نام نیلوفر دارد که در کشور سوئد زندگی می کند. 

نیما شاهرخ شاهی از سال ۱۳۸۲ فعالیت هنری خود را آغاز کرده و در سن ۲۲ سالگی به طور اتفاقی برای بازی در فیلم مکس انتخاب شده است.

در حقیقت او برای همراهی یکی از دوستانش برای انجام تست بازیگری رفته بود که در آن جا از او نیز می‌خواهند تا تست بازیگری انجام دهد سپس برای ایفای نقش در فیلم مکس به کارگردانی سامان مقدم انتخاب می‌شود.

البته تا مدت‌ها شغل اصلی نیما شاهرخ شاهی مرتبط با رشته دانشگاهی خود یعنی ساخت و ساز بود و فقط به خاطر علاقه به بازیگری در این حرفه نیز فعالیت داشت و در دهه ۸۰ نیز بسیار پرکار بوده است. نیما شاهرخ شاهی همچنین یک کافی شاپ به نام الی در مجتمع تجاری خلیج فارس در ولنجک دارد.

نیما شاهرخ شاهی با بازی در فیلم پارک وی محصول سال ۱۳۸۵ شناخته شد و بیشتر به خاطر ایفای نقش در سریال فاصله‌ها محصول سال ۱۳۸۹ مشهور شده است.

در مجموع نیما شاهرخ شاهی در دهه ۸۰ به خصوص در سال ۱۳۸۹ فعالیت بسیاری در عرصه بازیگری در سینما و تلویزیون داشته و در آثار خاطره‌انگیزی بازی کرده است.

از جمله این آثار می‌توان به فیلم اخراجی‌ها ۳ اثر مسعود ده‌نمکی، فیلم آخرین سرقت اثر پدرام علیزاده، فیلم بی انتها اثر امیرحسین جهددوست، فیلم پایان‌نامه اثر حامد کلاهداری، سریال فاصله‌ها اثر حسین سهیلی‌زاده، سریال ملکوت اثر محمدرضا آهنج و فیلم شرط ازدواج اثر محسن منشی‌زاده اشاره کرد.

نیما شاهرخ شاهی در کلاس‌‎های کارگردانی اصغر فرهادی شرکت کرده و پس از آن دو فیلم کوتاه ساخته و به نظر می‌رسد اکنون مشغول ساخت اولین فیلم بلند سینمایی خود است. نیما شاهرخ شاهی تجربه خوانندگی و رپ هم در کارنامه هنری خود دارد.

Visits: 13