زندگی نامه مهدی صبایی/بازیگر
زندگی نامه مهدی صبایی/بازیگر
مهدی صبایی متولد ۲۰ مرداد ۱۳۴۷ در تهران، بازیگر است، فوق دیپلم اتو مکانیک است، در محله چهار راه مختاری بدنیا آمده و در حال حاضر ساکن شهرک ژاندارمری است، متاهل می باشد و دنبال ورزش بود که سر از بازیگری در آورد

به گزارش پایگاه خبری شباویز،مهدی صبایی بازیگر متولد ۲۲ مرداد ۱۳۴۵ در کرمانشاه و در محله‌ی چهار راه مختاری است. او بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است اما اما مردم بیشتر او را در سریال های تلویزیونی دیده و می شناسند. صبایی دارای مدرک فوق دیپلم اتومکانیک است. 

مهدی صبایی بازیگر تلویزیون و سینما کار خود را در سینما با فیلم سلطان اثر مسعود کیمیایی در سال ۱۳۷۵ آغاز کرد. ولی شاید اکثریت مردم او را با نقش رامین در سریال بدون شرح به یاد آورند.

وی در مورد سینما امروز میگوید : در حال حاضر سینما طوری شده که فقط لباس‌های بازیگران تغییر می‌کند و بازیگرها همگی یکسان هستند و اگر اسم فیلم را ندانید فکر می‌کنید همان فیلمی است که دو هفته پیش آن را دیدید. کیفیت سریال‌ها به کارگردان و قصه ربط مستقیم دارد.

برخی افراد کارهایی می‌سازند که برای خودشان برند هستند و همیشه مخاطب دارند.متاسفانه تعدادی افراد همین طوری و به واسطه تله فیلم‌ها وارد تلویزیون شدند و کیفیت آثار تلویزیونی را پایین کشیدند. اگر دوباره افراد کار درست به این مدیوم بیایند، دیگر با چنین مسائلی مواجه نخواهیم بود.

مهدی صبایی ازدواج کرده و متاهل است و نتیجه ازدواج ایشان یک فرزند پسر به نام علی است.

مهدی صبایی در ورزش علی الخصوص فوتبال حضور پررنگی دارد. ایشان سال‌هاست که در تیم فوتبال هنرمندان توپ می‌زند و بازی خیریه بسیاری هم با این تیم صورت داده است.

مهدی صبایی اعتقاد دارد سطح بعضی فعالیت‌های سینمایی به قدری مبتذل می‌باشد، که به هیچ عنوان ارزش نگاه کردن و اینکه وقت خود را صرف آن کنی را ندارند.

ایشان درباره همین بیان می‌کند: به نظر من تقصیر سینماگران می‌باشند نه مردم، یعنی اینکه ما فعالیتی را انجام داده‌ایم و مردم می‌روند و آن اثر را مشاهده می‌کنند که تنها بخندند، برای مثال آثار دیالوگی محوری مخاطب که شاید به آن صورت شایسته خانواده‌ها نباشد.

من اغلب فعالیت‌هایم را که ایفا نمودم به آنها علاقه دارم به جز چند فعالیت که به اجبار برای موضوع‌های اقتصادی و بسیاری از مشکلات دیگر که تمامی ما با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم چند فعالیت را قبول کردم ، اما یک اثر که بسیار به آن علاقه دارم شیرهای جوان می‌باشد.

Visits: 67