زندگی نامه مهدی شیری/فوتبالیست
زندگی نامه مهدی شیری/فوتبالیست
مهدی شیری متولد ۱۱ بهمن ۱۳۶۹ در تهران، بازیکن فوتبال است، فوتبال را از دوازده سالگی شروع کرده و با تلاش خود به لیگ برتر و بازی در تیم ملی امید رسید، حالا طرفدار رئال مادرید بوده اما الگویش دنی آلوز برزیلی می باشد

به گزارش پایگاه خبری شباویز، مهدی شیری( زادهٔ ۱۱ بهمن ۱۳۶۹- تهران) بازیکن فوتبال ایرانی است که بعنوان مدافع راست برای پرسپولیس در لیگ برتر خلیج فارس بازی میکند . شیری در تیمهای نیروی زمینی، ملوان، نفت تهران و پیکان بازی نموده است .
بچه دوم خانواده است و یک برادر بزرگتر و یک خواهر کوچک تر از خود دارد، برادرش حسین شیری بازیکن قبلی فجرسپاسی در پست هافبک بود و اکنون بهترین مشاوره مهدی است


مهدی به صورت حرفه ای فوتبال را از سال ۱۳۸۱ در ۱۲ سالگی آغاز کرد و تا سال ۸۸ در جوانان تیمهای هما، سایپا و داماش در پست هافبک راست بازی کرد.
شیری در لیگ سیزدهم، در لیگ و جام حذفی برای ملوان و انزلی چی ها به میدان رفت. وی بعد از پشت سر گذاشتن زمان سربازی، راهی تیم فوتبال نفت تهران شد و فصل هایی نسبتاً موفق را در این تیم گذراند.

شیری در فصل اول حضورش در تیم فوتبال پیکان، ۲۴ بازی و در دومین فصل هم در همهٔ بازی ها غیراز یکی در ترکیب این تیم قرار گرفت. مجید جلالی علاوه بر دفاع راست، از وی در پست های هافبک دفاعی، هافبک راست و وینگر راست هم استفاده کرد.

با این حال وی بیش تر در پست دفاع راست به میدان رفت. شیری در ۱ خردادماه ۱۳۹۷ با قراردادی دوساله به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست.
شیری در لیگ سیزدهم، در لیگ و جام حذفی برای انزلی چی ها به میدان رفت.
وی بعد از پشت سر گذاردن زمان سربازی، راهی تیم فوتبال نفت تهران شد و فصل هایی نسبتاً موفق را در این تیم گذراند.
شیری در فصل اول حضورش در تیم فوتبال پیکان، ۲۴ بازی و در دومین فصل هم در همهٔ بازی ها به غیر یکی در ترکیب این تیم قرار گرفت. مجید جلالی علاوه بر دفاع راست، از وی در پست های هافبک دفاعی، هافبک راست و وینگر راست هم استفاده کرد. با این حال وی بیش تر در پست دفاع راست به میدان رفت.


شیری در ۱ خردادماه ۱۳۹۷ با قراردادی دوساله به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست. اولین بازی شیری در لیگ برتر برای پرسپولیس، در برابر پدیده خراسان بود و وی در همان حضورهای اول خود در ترکیب تیم جدیدش، توانست پاس گل ثبت کند.
قهرمانی با تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر جام خلیج فارس فصل ۹۸–۱۳۹۷

قهرمانی با تیم فوتبال پرسپولیس در جام حذفی کشور فصل ۹۸–۱۳۹۷

Visits: 3