زندگی نامه مهدی احمدوند/خواننده محبوب پاپ
زندگی نامه مهدی احمدوند/خواننده محبوب پاپ
مهدی احمدوند از هنرمندان جوان و خوش صدای ایران زمین است. حضور موفق این خواننده به نام، در میان طیف وسیعی از خوانندگان جوان، نشان می دهد که توانسته با جوانان رابطه برقرار کند.

به گزارش پایگاه خبری شباویز،مهدی احمدوند متولد ۲۹ بهمن سال ۱۳۷۰ در کرج است، او اصالتا همدانی است اما در کرج بزرگ شده است. مهدی علاوه بر خوانندگی و اهنگسازی، ترانه سرایی نیز می کند،مهدی احمدوند در ارتباط با شروع فعالیت خود گفته است از همان بچگی دوست داشتم موسیقی را فرا بگیرم ، اما زمانی موسیقی را به صورت حرفه ای شروع کردم که ۱۴ سال داشتم، شروع فعالیت موسیقی من با یک ویولن در آموزشگاه موسیقی بود.

در ابتدا فقط نوازندگی را دوست داشتم اما بعدها تصمیم گرفتم خوانندگی را نیز امتحان کنم،اما چون آهنگساز و ترانه سرا در دسترس نداشتم، خودم به تنهایی آهنگسازی و ترانه سرایی  آهنگ ها را بر عهده گرفتم و برای آهنگسازی و ترانه سرایی کلاسی ثبت نام نکردم. 

بعضی ها صدای احمدوند را شبیه به محسن یگانه می دانند و اعتقادشان بر این است که وی از محسن یگانه تقلید می کند. اما احمدوند این گفته ها را تکذیب و گفت با گوش دادن به آهنگ هایش می فهمند که کار هایشان کاملا متفاوت است.

Visits: 23