زندگی نامه مهدیه نساج/عکس مهدیه نساج و همسرش
زندگی نامه مهدیه نساج/عکس مهدیه نساج و همسرش
مهدیه نساج متولد ۲۱ آبان ۱۳۶۰ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است، فارغ التحصیل لیسانس کارگران از دانشگاه سوره و فوق لیسانس روانشناسی بالینی از دانشگاه آزاد می باشد که با سریال مینو مشهور شد و همسرشم بازیگر است

به گزارش پایگاه خبری شباویز،مهدیه نساج متولد ۲۱ آبان ۱۳۶۰ در تهران ، بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون است، مدرک تحصیلی اش فوق لیسانس روانشناسی بالینی از دانشگاه آزاد و لیسانس کارگردانی از دانشگاه سوره می باشد ، از تئاتر وارد عرصه بازیگری شد و حالا در تلویزیون و سینما فعالیت می کند.

بازیگری را به صورت جدی از سال ۱۳۸۷ وقتی ۲۷ ساله بود با سریال چهل تیکه به کارگردانی امیر فیضی شروع کرد ، قبل از آن نیز تجربه حضور در چند تئاتر را نیز داشت.

بعد از اولین تجربه جلوی دوربین خود به کلاس های آموزشگاه حمید سمندریان رفت ، سپس در موسسه کارنامه زیر نظر دکتر مسعود دلخواه دوره اکتینگ را گذراند.

اولین کار شاخصی که خانوم نساج در آن حضور داشت ، سریال زیر پای مادر به کارگردانی سعید نعمت الله در نقش سارا در سال ۱۳۹۶ بود که چهره اش شناخته تر شد.

مهدیه نساج با حضور در سریال خانگی آسپرین دومین تجربه تلویزیونی خود را رقم زد او در این سریال در ۱۷ قسمت کامل آن حضور داشت ، سپس در مینی سریال شبکه خانگی به نام آشوب در سال ۹۶ ایفای نقش کرد.

مهدیه نساج در دی ماه ۹۷ خبر ازدواج خود با سامرند معروفی بازیگر را منتشر کرد ، این در حالیست که او یک دختر نوجوان به نام ملینا نیز دارد.

Visits: 11