زندگی نامه محمد حاتمی/بازیگر
زندگی نامه محمد حاتمی/بازیگر
محمد حاتمی متولد ۲۰ اسفند ۱۳۴۰ در تهران، بازیگر است، فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی و بازیگری تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است، در کنار بازیگری چهره پرداز بوده و مدیر برنامه ریزی نیز می باشد

به گزارش پایگاه خبری شباویز،محمد حاتمی متولد ٢٠ اسفند ماه سال ۱۳۴۶در تهران است. وی فارغ التحصیل کارگردانی و بازیگری از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. او علاوه بر بازیگری در تئاتر، تلویزیون و سینما، مدیر برنامه ریزی و همچنین کارگردانی تئاتر را نیز در کارنامه کاری خود دارد.

محمد حاتمی زمانی که در سال ۱۳۵۰ که ۱۰ سال داشت فعالیت هنری خود را با موسیقی که زیر نظر شیدا قرچه داغی و فرخ مظهری بود آغاز نمود تا ۴ سال موسیقی را یاد گرفت.

از سال ۱۳۶۸ تاکنون در عرصه سینما و تلویزیون و تئاتر فعالیت دارد و علاوه بر بازیگری در تئاتر، تلویزیون و سینما، به عنوان مدیر برنامه‌ریزی و کارگردانی تئاتر مشغول است.

بازیگری را از سال ۱۳۵۴ از کانون پرورش فکری و نوجوانان آغاز کرد، اما بطور حرفه ای از سال ۱۳۶۸ تاکنون در عرصه سینما و تلویزیون و تئاتر فعالیت دارد و علاوه بر بازیگری در تئاتر، تلویزیون و سینما، به عنوان مدیر برنامه‌ریزی و کارگردانی تئاتر مشغول است.

محمد حاتمی متاهل است و دارای دو فرزند به نام های علی و پوریا می باشد که اکنون در سن نوجوانی هستند. تاکنون عکسی از همسرش منتشر نشده است

ایشان علاوه بر بازیگری در زمینه موسیقی نیز کار کرده و این هنر را زیر نظر شیدا قرچه داغی و فرخ مظهری از سال ۱۳۵۰ تا سال ۱۳۵۴ فراگرفت.

او گفته: قبل از آنکه به حرفه بازیگری بپردازم، موسیقی کار می‌کردم. اولین ساز زندگی‌ام را از برادر بزرگ‌ترم گرفتم

او در نمایش‌هایی چون: مرثیه خواب ، آرام سایش ، پالت ، کنسرت نمایش ملت عشق ، فیلم مستند داستانی فرکانس ، فیلم مستند حجم سبز ، شب آوازهایش را می‌خواند، علی کوچیکه، حضور در آئینه پریشان، خواب گردها، (من آلیس نیستم اما اینجا همه چیز عجیب است) و … بازی کرده است

Visits: 5