زندگی نامه مجید رضوی/خواننده پاپ با صدای پر احساس
زندگی نامه مجید رضوی/خواننده پاپ با صدای پر احساس
متولد دهه هفتاد، در تهران است او در زمینه موسیقی پاپ فارسی فعالیت می کند این هنرمند جوان توانست در مدت کوتاهی که وارد ترانه سرایی شده بود با منتشر کردن قطعه دسته گل جای خود را در بین ده خواننده برتر پاپ پیدا کند

به گزارش پایگاه خبری شباویز،در بیست و هشتم ماه اردیبهشت سال ۷۶ در کرمانشاه به دنیا آمده است که از جوانترین خواننده های کشورمان محسوب می شود. مجید در ۱۳۹۸ مدیر شرکت اکسیر نوین به اسم «محمدرضا خانزاده» آشنا گردید و بر همین اساس این شرکت بر روی طرح مجید رضوی سرمایه گذاری کرد و مجید رضوی از ۱۳۹۹ به صورت جدی کار هنری خود به عنوان خواننده و آهنگساز را با مسعود جهانی آغاز کرد که البته خیلی زود مورد توجه گرفت و نتایج خوبی در زمینه محبوبیت و شهرت وی رقم زد.

او در ۱۳۹۹ اولین آهنگش به اسم «دسته گل» را انتشار داد که از آن استقبال بالایی شد و موجب محبوب شدن مجید رضوی گردید. آهنگ «نگین قلبمی» این خواننده تا حدی محبوب شد که هنگام منتشر کردن این آهنگ ترند گوگل گردید.

رضوی در کنسرت های خود رکورد خواندن ۱۷ ترانه در ۸۰ دقیقه را دارد که ، نشان میدهد او نمایش مدیریتی درست و یک کنسرت موفق را پشت سر گذاشته است.

از جمله آهنگ های مجید رضوی می توان به موارد زیر اشاره کرد؛ تنهاییات، ولگردی، گرگ و میش، پر میزنه، طلا، پنج صبح، منم، بالاخره، آسمون، چشم نظر، از خودت بگو، پدیده، نگین قلبمی

Visits: 105