زندگی نامه لیلا زارع/حواشی و ناگفته ها
زندگی نامه لیلا زارع/حواشی و ناگفته ها
لیلا زارع متولد ۲۱ مهر ۱۳۵۹ در تهران، بازیگر است، تحصیلکرده رشته مدیریت بازرگانی و دیزاین می باشد که علاوه بر بازیگری عکاسی می کند

به گزارش پایگاه خبری شباویز،لیلا زارع (متولد ۲۱ مهر ۱۳۵۹ در تهران) هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران است. او فارغ‌التحصیل رشته مدیریت بازرگانی مقطع کارشناسی می‌باشد.
لیلا زارع علاوه بر بازیگری به عکاسی نیز مشغول است و قبل از ورود به دنیای بازیگری آتلیه عکاسی داشت. او شغل‌های مختلفی را تجربه کرده همچنین دوره‌های متفاوتی را نیز گذرانده و در کلاس‌های نقد و بررسی فیلم و دوره‌های تاریخ سینما نیز شرکت کرده‌است.

لیلا زارع یک پسر به نام سپنتا دارد. نام پسر وی سپنتا پزشکی است و خودش نیز بازیگر تئاتر است. او در سال ۱۳۹۲ با تغییر جنسیت از دختر به پسر، نامش را از نگین به سپنتا تغییر داد.

لیلا زارع در اکران مردمی فیلم «ضد» به کارگردانی امیرعباس ربیعی، در کنار سپنتا حضور یافت. این حضور، برای اولین بار بود که لیلا زارع، پسرش را به صورت عمومی معرفی می­کرد.

لیلا زارع در مورد حمایت از پسرش در مصاحبه­ ای گفت:

«من همیشه از پسرم حمایت کرده ­ام و هرگز او را قضاوت نکرده ­ام. من خوشحالم که او توانسته است هویت واقعی خود را پیدا کند.»

سپنتا نیز در مورد حمایت مادرش گفت:

«من همیشه از حمایت مادرم سپاسگزارم. او همیشه در کنار من بوده است و هرگز مرا تنها نگذاشته است.»

لیلا زارع  در سال ۱۳۸۲ اولین سریال خود را بازی کرد اما این سریال به خاطر مشکلات تولیدی پخش نشد. پس از آن در فیلم ما همه خوبیم به ایفای نقش پرداخت و بسیار خوش درخشید. بازی در فیلم سوپر استار در سال ۱۳۸۷ همچنین هنرنمایی در سریال ارمغان تاریکی در سال ۱۳۸۹ باعث محبوبیت او در سینما و تلویزیون شد.

یک سال بعد اما با فیلم « ما همه خوبیم» به کارگردانی بیژن میرباقری و کنار چهره هایی چون آهو خردمند و محسن قاضی مرادی بازی سینما را تجربه کرد

Visits: 31