زندگی نامه لاله صبوری/زندگی شخصی و ازدواج اول و دوم
زندگی نامه لاله صبوری/زندگی شخصی و ازدواج اول و دوم
لاله صبوری متولد ۱۶ تیر ۱۳۴۸ در تهران ، بازیگر و مجری تلویزیون می باشد، فارغ التحصیل لیسانس رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه هنر است که یکبار طلاق گرفته و همسر دومش آمریکایی می باشد و سه فرزند هم دارد

به گزارش پایگاه خبری شباویز،لاله صبوری بازیگر و مجری ایرانی وی متولد ۱۶ تیر ۱۳۴۸ در تهران است. صبوری سابقه اجرا و مجری گری در شبکه جام جم را نیز داشته است، لاله صبوری فارغ التحصیل رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه هنر و در مقطع لیسانس است.

پدر و مادر لاله صبوری هر دو فرهنگی بودند به گفته خودش در کودکی به قدری شیطنت داشته که سه بار خانه را به آتش کشیده است.

می‌گوید از ۱۱ سالگی فردی مسئول نگهداری او در طول روز بوده تا مادرش به خانه برگردد و از آنجا بود که او به کتاب خواندن علاقمند شد.

لاله صبوری در سن ۱۷ سالگی در سال ۱۳۶۵ با مردی ۳۵ ساله ازدواج کرد و خیلی زود صاحب فرزند پسری به نام بهداد شد و در ۲۱ سالگی هم صاحب دختری به نام هلیا شد.

بهداد اولین پسر لاله صبوری در رشته معماری تحصیل کرده و با دیدن آنها کنار هم کمتر کسی باور می‌کند که آنها مادر و پسر باشند.

لاله صبوری بعد از مخالفت‌های شدید شوهرش در نهایت اجازه پیدا کرد به مدت ۲ سال در کلاس‌های نقاشی حضور پیدا کند و با این هنر آشنا شود.

لاله صبوری به دلیل اینکه شوهرش اجازه هیچ‌گونه فعالیت کاری تحصیلی رانندگی و حتی حضور در کنکور را به او نداد تصمیم به طلاق و جدایی گرفت.

او در اولین سالی که خانه و زندگی‌اش را ترک کرد و برای طلاق به دادگاه رفت و آمد می‌کرد مشغول تحصیل شد و در کنکور سراسری با رتبه ۲۴ قبول شد.

لاله صبوری در دومین تجربه زناشویی خود با پویا قاسمی تاری ازدواج کرد و از وی صاحب یک دختر بنام نورا شد ، می گوید چون همسرم قبلا تجربه ازدواج نداشت دوست داشت بچه دار شویم.

Visits: 26