زندگی نامه علی رضوانی/خبرنگار جنجالی
زندگی نامه علی رضوانی/خبرنگار جنجالی
علی رضوانی خبرنگار سیاسی ، ورزشی و مجری تلویزیون است که بسیاری او را از طریق برنامه های بیست و سی ، بدون تعارف و خارج از گود می شناسند .

به گزارش پایگاه خبری شباویز،علی رضوانی خبرنگار و گزارشگر ایرانی در ۲۸ آذر ۱۳۶۳ در محله چیذر تهران به دنیا آمده و دارای مردک تحصیلی رشته علوم ارتباطات در مقطع لیسانس می باشد. او برنامه بدون تعارف را در بخش خبری ۲۰:۳۰ اجرا می کند. وی در یک خانواده ۴ نفره به دنیا آمده و اصالتا تهرانی است و خواهرش نیز در صدا و سیما کار می کند.

علی رضوانی قبل از حضور در حرفه خبرنگاری کونگ فو کار حرفه ای بوده است، تا جایی که به تیم ملی هم دعوت شده بود، اما ترجیح داد به دنبال علاقه اش برود و خبرنگاری را انتخاب کرد

رضوانی در سن ۲۰ سالگی با مشورت از خواهرش که از کارمندان صدا و سیما بود، در آزمون خبرنگاری صدا و سیما شرکت کرد.

او که خود مشتاق به فعالیت در زمینه خبرنگاری شده بود، پس از قبولی در آزمون اول صدا و سیما، با آزمون مجدد وارد صدا سیما شد و برای شروع فعالیتش به عنوان خبرنگار با صدا و سیما یک قرارداد رسمی امضا کرد.

پس از شروع فعالیتش در صدا و سیما، تصمیم گرفت با فارغ التحصیلی در رشته ارتباطات و اخذ مدرک کارشناسی، تحصیلات خود را کامل کند. 

علی رضوانی به دلیل سبک خاص مصاحبه ها و گزارش هایش مورد توجه خیلی از مخاطبان اخبار قرار گرفته است او در برنامه‌های خود بدون تعارف و حاشیه با افراد صحبت می کند و در این مصاحبه ها گاهی نیز برای او دردسر ایجاد می شود تا جایی که او تهدید می شود که از این عرصه کنار گذاشته می شود.

او با برنامه «خارج از گود» به شهرت رسید او در این برنامه به بحث و انتقاد در رابطه با موضوعات روز جامعه می‌پرداخت و با چهره‌های معروف و جنجالی مصاحبه می‌کرد.

علی رضوانی تاکنون ازدواج نکرده و مجرد است.

Visits: 319