زندگی نامه علیرضا طلیسچی/خواننده و آهنگساز محبوب
زندگی نامه علیرضا طلیسچی/خواننده و آهنگساز محبوب
علیرضا طلیسچی در ۷ مهر ۱۳۶۴ در شهر تهران به دنیا آمد و دارای مدرک فوق‌دیپلم عمران و لیسانس موسیقی با گرایش ساز‌های جهانی است. علیرضا طلیسچی خوانندگی را در ۱۸ سالگی به‌صورت حرفه‌ای آغاز کرد.

به گزارش پایگاه خبری شباویز،علیرضا طلیسچی ۷ مهر ۱۳۶۴ در تهران متولد شده است. وی خواننده، ترانه ‌سرا، نوازنده، آهنگساز، تنظیم ‌کننده موسیقی پاپ ایرانی است. ایشان یکی از خوانندگان خوش برخورد و خنده­ رو ایرانی هستند که بیش از ۱۰ سال است که در حوزه موسیقی پاپ فعالیت می­ کنند و طرفداران زیادی دارند، وی تاکنون ازدواج‌ نکرده و مجرد است.

علیرضا طلیسچی یک برادر به نام عرفان دارد که در حرفه عکاسی مشغول است و در مد هم فعالیت دارد. شغل پدر علیرضا مشاور املاک است.

علیرضا طلیسچی بدون اینکه مشوقی داشته باش خوانندگی را از سن ۱۸ سالگی و بطور حرفه ای آغاز کرد و در ان زمان با یکی از دوستانش که حمیدرضا نام داشت فعالیت داشت و گروهی دو نفره به نام علیرضا و حمیدرضا را تشکیل دادند. این دو خواننده دو آلبوم نارفیق ۱ و ۲ را منتشر کردند که با استقبال همراه شد و بعد از مدتی تصمیم گرفتند که به تنهایی کار کنند و به صورت جداگانه به فعالیت موسیقی پرداختند.

او بعد از جدایی از این گروه تمام توانش را برای تهیه آلبومی به کار گرفت و آلبوم حلقه را در سال ۸۹ منتشر کرد. او در سال ۱۳۸۹ دو قطعه از این آلبوم به نام های حلقه و قرار نبود را به صورت موزیک ویدیو منتشر کرد.

Visits: 22