زندگی نامه شیلا خداداد/بیوگرافی شیلا خداداد و همسرش
زندگی نامه شیلا خداداد/بیوگرافی شیلا خداداد و همسرش
شیلا خداداد در چهاردهم آبان ماه سال ۱۳۵۹ دریک خانواده کوچک و در شهر تهران به دنیا آمد. او دوران تحصیل خود را با موفقیت سپری کرد و در سال ۷۵ وارد دبیرستان شد.

به گزارش پایگاه خبری شباویز،شیلا خداداد متولد ۱۴ آبان ۱۳۵۹ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است

فارغ التحصیل لیسانس رشته شیمی از دانشگاه آزاد می باشد که در دبیرستان ریاضی فیزیک خواند و حالا بجز بازیگری کار ترجمه می کند و همسرش هم پزشک است

او تنها فرزند خانواده است.پدر و مادرش ساکن آمریکا هستند و او اصلاتا کرد است و مهابادی است. او در دبیرستان ریاضی فیزیک خواند و مدرک کارشناسی شیمی محض از دانشگاه آزاد دارد.

او با کارگردان های مختل و مطرح ایرانی کار کرده است و در نقش های کاریزماتیک بیشتر ظاهر شده است. از سیتا در مسافری از هند تا زهره در سن پترزبورگ، همه نقش های مثبت بوده اند ولی هر کدام شیرینی خاص خود را دارند.

وی در طول دوران کاری خود، با کارگردان های مطرحی کار کرده و توانسته است در نقش هایش خوب و کاریزماتیک ظاهر شود. از سیتای مسافری از هند گرفته تا زهره سن پترزبورگ، همه و همه با آن که نقش مثبت بوده ولی هر کدام را با شیرینی خاص خود به گونه ای دلچسب و دور از یک نواختی ایفا کرده است.

شیلا خداداد همچنین در رشته موسیقی نیز فعالیت دارد و در چند گروه موسیقی مشغول به کار است.

ورزش مورد علاقه وی، فوتبال و والیبال، و تیم مورد علاقه‌اش استقلال است.

از آثار شیلا خداداد می توان به آبی، عیسی می آید، قلب های نا آرام، ازدواج به سبک ایرانی، آکواریوم، سوغات فرنگ در کنار رامبد جوان ، یک اشتباه کوچولو، سایه وحشت در کنار شهاب حسینی ، خیابان بیست و چهارم در کنار نیکی کریمی ، پسر آدم، دختر حوا در کنار مهناز افشار و حامد کمیلی و پاتو زمین نذار اشاره کرد.

Visits: 22