زندگی نامه شهره سلطانی/ماجرای بیماری و خانه نشینی
زندگی نامه شهره سلطانی/ماجرای بیماری و خانه نشینی
شهره سلطانی متولد ۱۴ بهمن ۱۳۴۸ در بجنورد خراسان بازیگر و خواننده است، فارغ التحصیل لیسانس رشته موسیقی از دانشگاه آزاد می باشد که عاشق حیوانات و رژیم گیاهخواری می باشد و آشپزی اش هم مثل بازیگریش عالی است

به گزارش پایگاه خبری شباویز،شهره سلطانی در تاریخ ۱۴ بهمن ۱۳۴۸ در شهر بجنورد زاده شد. وی دارای کارشناسی موسیقی از دانشگاه آزاد اسلامی است.

دارای مدرک لیسانس موسیقی از دانشگاه آزاد اسلامی است. فعالیت هنری شهره سلطانی با بازی در تئاتر از سال ۱۳۶۶ و کار در صنعت سینما از سال ۱۳۷۲ با فیلمی به نام «عبور از تله» به کارگردانی «غلامرضا رمضانی» آغاز شد.

همچنین او در زمینه موسیقی هم فعال است و سرپرست گروه موسیقی بانوان دات را دارد. او در کنار بازیگری، نوازنده تخصصی ساز سنتور و پیانو است و ردیف های آوازی را نزد هنگامه اخوان آموزش دیده است.

شهره سلطانی دوره ای دچار بیماری آنمی پرنیشز یا کم‌خونی شد. این بیماری ناشی از کمبود ویتامین B و D، کاهش ید و منیزیم، و ضعف سیستم ایمنی بدن است. علائم آن شامل خستگی مفرط، اضافه وزن شدید، ریزش مو، مشکلات تنفسی، تورم در زبان و حلق، و کاهش فعالیت‌های روزمره است. به دلیل شدت علائم، شهره سلطانی برای نزدیک به ۹ ماه خانه‌نشین شد و از فعالیت‌های بازیگری فاصله گرفت.

شهره سلطانی سال ۱۳۹۰ در ۴۲ سالگی با بهروز پناهنده کارگردان ۳۰ ساله ازدواج کرد، این دو به مدت ۱۱ سال با هم همکاری داشتند تا اینکه بهم علاقمند شدند و در محضری نزدیکی سینما آستارا با حضور خانواده باهم عقد کردند

Visits: 8