زندگی نامه شهاب تیام/خواننده
زندگی نامه شهاب تیام/خواننده
شهاب تیام متولد ۱۴ بهمن ۱۳۵۹ در تهران، خواننده است، فارغ التحصیل لیسانس مهندسی کامپیوتر می باشد، او در شهرک ژاندارمری تهران می باشد مدت هاست از ایران خارج شده و الان در کالیفرنیا اقامت دارد

به گزارش پایگاه خبری شباویز،شهاب تیام متولد ۱۴ بهمن ۱۳۵۹ در تهران خواننده قدیمی ایرانی ساکن آمریکا بوده و در فروردین ۱۴۰۱ خبر داد که به ایران برگشته است.

وی دارای مدرک مهندسی کامپیوتر می‌باشد و چندین سال است که در شرکت اینتل شاغل است و اهل محله شهرک ژاندارمری تهران است و اخیرا نیز خواهرش را از دست است

شهاب تیام، تا شانزده سالگی در ایران زندگی کرد و پس از آن به ترکیه و سپس به آمریکا مهاجرت نمود. او پس از سال‌ها در تاریخ ۱۰ مرداد ۱۳۹۲ به ایران مسافرت کرد و برای همکاری با هنرمند جوان ایرانی بهمن نیکخواه اهل گلستان آلبومی وار بازار عرضه کنند.

او نخستین آلبوم خود را به کمک شهیاد به نام “One” در سال ۲۰۰۵ به بازار عرضه کرد که آهنگ “دختر کابلی” در آن مورد توجه واقع شد. وی در سال ۱۳۸۸ آلبوم دوم خود را با نام ضربان منتشر کرد که آهنگ ضربان و تقدیر مورد توجه واقع شد و در سال ۱۳۹۷سومین آلبوم خود را با نام ثانیه‌ها منتشر کرد که شامل هشت آهنگ بود که دو مورد از آنها قبلاً به‌صورت تک آهنگ منتشر شده بود را منتشر کرد.

از دیگر آهنگ های او به آهنگ های برای تو، سوءتفاهم، من وتو، بی حاشیه و چندین کار دیگر اشاره کرد ، او چندین سال است که با پوریا نیاکان همکاری می‌کند.

وی در سال ۲۰۱۵ به عنوان نماینده هنری ایران در جام جهانی هندبال قطر به همراه چند خواننده دیگر حضور داشت.

او در سال ۱۳۹۸ با مهتا ضیغمی ازدواج کرده و عکس های ازدواجشان با متن زیبا در پیج اینستاگرام مهتا ضیغمی موجود است.

Visits: 15