زندگی نامه سینا حجازی/حاشیه ی ازدواج با میترا حجار
زندگی نامه سینا حجازی/حاشیه ی ازدواج با میترا حجار
سینا حجازی متولد ۱۳۶۱ در شهر رضا اصفهان، خواننده است، دانشجوی انصرافی رشته مدیریت دولتی است، می گوید ترم هشتم درحالی‌ که فقط شش واحد برایم باقی مانده بود، به این نتیجه رسیدم که تنها چیزی که از دانشگاه یاد گرفتم، این است که باید از آن‌جا بزنم بیرون، چون هیچ چیز در دانشگاه یاد نمی‌ گیرید

به گزارش پایگاه خبری شباویز،سینا حجازی متولد سوم بهمن ماه ۱۳۶۱ در شهرضای اصفهان و فرزند صدرالدین حجازی بازیگر معروف ایرانی است. سینا حجازی یک برادر هم دارد که سمت کارهای هنری نیامده است.

پدر سینا حجازی یک مشوق خوب برای فرزندش بوده است ولی به گفته خود سینا حجازی هیچ وقت از شهرت و جایگاه پدرش برای موفقیت استفاده نکرده است. سینا حجازی در کنار خوانندگی، بازیگر خوبی هم بوده و در فیلم بلور خون با پدرش بازی کرده است.

سینا حجازی در رشته مدیریت دولتی درس خوانده است ولی بدون اتمام کامل دوره کارشناسی از دانشگاه خارج شده است. وی در حالی که تنها یک ترم از اتمام درسش مانده بود به علت این که معتقد بود چیزی در دانشگاه یاد نخواهد گرفت ترک تحصیل کرده و به فعالیت هنری خود پرداخته است.

مدتی پیش ماجرای ازدواج میترا حجار بازیگر کشورمان با سینا حجازی شکل گرفت و تعداد زیادی از عکسهای این دو هنرمند درکنار یک دیگر به این ماجرا قوت بخشید، ولی میترا حجار مهمان برنامه دورهمی شد و در این برنامه به مسئله ای اشاره کرد که چند سالی است حواشی زیادی برای وی دربر دارد. این بازیگر کشورمان در برنامه دورهمی اعلام کرد که مجرد است و ازدواج نکرده است.

سینا حجازی تا به حال بیش از ۶۰ تک آهنگ منتشر کرده که در اینترنت در دسترس عموم قرار گرفته است. اکثر ترانه های سینا حجازی را خود او گفته است. او با خواندن تیتراژ مجموعهٔ تلویزیونی مسیر انحرافی، وجههٔ یک خوانندهٔ رسمی را بخود گرفت و در مدت زمان کوتاهی خودش و آثارش را به جامعهٔ موسیقی معرفی کرد.

نخستین آلبوم او با نام رویا در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ منتشر شد. طراحی جلد این اثر را بزرگمهر حسین پور بر عهده گرفت.وی در شب یلدای ۹۵ در برنامه زنده حرف تو برف که توسط فرزاد حسنی اجرا شد برای اولین بار در تلویزیون رسمی جمهوری اسلامی ایران حاضر شد او در اسفند ۹۵ هم در برنامه خندوانه مهمان رامبد جوان شد و چند قطعه از کارهای خود را اجرا کرد.او همچنین سابقه خواندن تیتراژ برنامه ویتامین۳ با قطعه ینی صبح شده و تیتراژ سریال شهرک جیم با قطعه دلتنگ را دارد.

Visits: 20