زندگی نامه سید دانیال معین آل داوود/از ورزش حرفه ای تا گویندگی خبر
زندگی نامه سید دانیال معین آل داوود/از ورزش حرفه ای تا گویندگی خبر
دانیال معین آل داوود متولد ۱۲ خرداد ۱۳۶۴ در قائمشهر است، از کاراته و قهرمانی استان وارد خبرنگاری و گویندگی خبر شده و حالا در خبر ۲۲ شبانگاهی دیده می شود.

به گزارش پایگاه خبری شباویز،سید دانیال معین آل داوود متولد ۱۳۶۴ در قائم شهر؛ از مجریان گوینده اخبار شبانگاهی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران می‌باشد وی فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد رشته ی فیزیولوژی است.

وی کار خود را در شبکه مازندران را آغاز کرد.(در بخش مسابقه) بعد از مدتی در یک سریال از تولیدات استان را از شبکه استانی پخش شد که او نقش یه پسر روستایی زحمتکش و عاشق پیشه را بازی کرد. بعدازمدتی شبکه مازنداران در بخش خبر مشغول شد، یکی دوبار به رسم خبر شبانگاهی شبکه سه سیما که از استان‌های مختلف گوینده دعوت می‌کرد، او به نمایندگی استان در بخش خبر شبکه سه منتقل شد.

دانیال سال ۸۴ کمربند مشکی دان ۲ را گرفته است و سه سال قهرمان مسابقات استان بوده و تنها به دلیل آسیب جسمی به سمت داوری کاراته می رود .

آل داوود اکنون در باشگاه ورزشی صدا و سیما به ورزش کیک بوکسینگ می پردازد و مربی وی آقای نجم آبادی است

وی در خصوص گرایش به کار در خبر صدا و سیما می گوید: من اصلا علاقه خاصی به کار و فعالیت درحوزه خبر نداشتم اما  از جوانی  ، خبر های صدا و سیما بخصوص کامران نجف زاده  را که دنبال می کردم به این موضوع علاقمند شدم تا اینکه جذب آن شدم.

شبکه سه سیما در همان بدو تاسیس به تبعیت از سایر شبکه‌ها، بخش خبر را هم جزئی ازکنداکتور به حساب آورد، اما سعی کرد شکل و فرم جدیدی در انتخاب خبر و اجرای آن توسط گویندگانش به وجود آورد تا از این طریق بتواند مخاطبان جوانش را راضی کند که تا حدی هم در این زمینه موفق عمل کرد.

Visits: 2866