زندگی نامه سپیده خداوردی/از نوازندگی تا بازیگری
زندگی نامه سپیده خداوردی/از نوازندگی تا بازیگری
سپیده خداوردی متولد ۶ اردیبهشت ۱۳۶۰ در تهران ، بازیگر نوازنده و شاعر است، تحصیلکرده هنرستان موسیقی و فارغ التحصیل لیسانس تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد که تجربه نوازندگی در ارکستر ملی و چاپ کتاب شعر هم دارد

به گزارش پایگاه خبری شباویز،سپیده خداوردی متولد ۶ اردیبهشت ۱۳۶۰ در اراک ، بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون است، دارای تحصیلات ادبیات نمایشی و کارشناسی مهندسی معدن از دانشگاه آزاد اراک می باشد.

سپیده یک برادر دارد که سه سال از خودش کوچکتر است و او هم هنرمند است و نقاشی و مجسمه سازی می کند.

سپیده خداوردی با شخصی به نام امین نظری ازدواج کرده است که پسری به نلام ساتیار دارند. همسرش نیز نوازنده گیتار الکتریک است و در زمینه موسیقی فعال است.

همسرش دانش آموخته رشته فیلمسازی است و در زمینه موسیقی هم فعالیت دارد و گیتار الکتریک می نوازد.

سپیده خداوردی در پشت صحنه فیلم عصر پاییزی با همسرش اشنا شد. این دو پس از آشنایی خیلی زود با هم ازدواج کردند.

اولین سریالی که سپیده خداوردی در آن ایفای نقش کرد، سریال بچه های خیابان به کارگردانی همایون اسعدیان بود.. این سریال در سال ۱۳۷۹ پخش شد.

او در فیلم های ایستگاه بهشت، قهوه اسپرسو، یک گوشه پاک و پرنور ایفای نقش کرده است.

سپیده خداوردی به جز حرفه بازیگری حدود ۱۱ سال سابقه در زمینه موسیقی دارد و یکی از نوازندگان ارکستر ملی است. او به سازهای زیادی مسلط است و ساز تخصصی او ام کنترباس است. پیانو میزند و ساز شهبانگ که ساخته استاد شجریان است را در گروه شهناز می نوازد.

او در ابتدا در عرصه هنری در فعالیت موسیقی به موفقیت رسید ولی شهرت او به دلیل بازیگری بود و اوج شهرتش در سریال آوای باران در سال ۹۲ در نقش مرضیه بود.

Visits: 25