زندگی نامه ساقی زینتی/بازیگر
زندگی نامه ساقی زینتی/بازیگر
ساقی زینتی متولد ۱۳۴۹ در رشت، بازیگر است، فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته ریاضی می باشد فعالیت خود را با تئاتر و سپس رادیو آغاز کرد و با تلویزیون به شهرت رسید و ازدواج کرده و یک دختر نیز دارد

به گزارش پایگاه خبری شباویز،ساقی زینتی بازیگر زن ایرانی در ۱۳۴۹ در رشت به دنیا آمده و دارای مدرک تحصیلی کارشناس ارشد ریاضی می باشد

بازیگر شدن ساقی زینتی ماجرای جالبی دارد؛ در سال ۱۳۶۶ وقتی این بازیگر زن سینما و تلویزیون ۱۷ ساله بود  بدنبال آگهی تله فیلم مخمصمه در رشت برای بخش خیاطی رفت تست دهد اما چون نیاز به عروسک دوز داشتند شانس خود را در بخش بازیگری امتحان کرد و با قبولی توانست به جلوی دوربین برود و پس از آن فیلم شکار را بازی کرد.

این بازیگر در رادیو رشت نیز بر خلاف مخالفت پدرش مشغول به کار شد و توانست جایزه بازیگری کشوری را در تئاتر به دست آورد.

وی درباره سختی کار بازیگری می گوید که حدود ۱۱ سال برای اینکه بتواند کار تئاتر کند میان تهران و رشت در حرکت و رفت و آمد بوده است.

اولین حضور ساقی زینتی در تلویزیون در سال ۱۳۷۷ رخ داد. وی در سریال لک لک ها بازی کرد اما با سریال دنیای شیرین به شهرت رسید.

این بازیگر زن در کارنامه خود بازی در فیلم ستاره می شود فریدون جیرانی را دارد.

مهمترین سریال این بازیگر مطمئنا سریال پس از باران بود که در سال ۱۳۷۹ طرفداران بسیاری در تلویزیون داشت و هنوز هم به اعتقاد بسیاری از مردم یکی از بهترین سریال ها بود.

ساقی زینتی سال ها پیش با آقای صابری ازدواج کرد که ثمره این زندگی یک دختر بنام سارینا صابری در سال ۱۳۸۰ می باشد ، البته همسر ایشان چند سال پیش فوت کرده اند.

سارینا راه مادر را پیش گرفته و تجربه بازی در چند تله فیلم را دارد.

میگوید بارها شده است که برای فیلمی انتخاب شده ام اما همان مافیا اجازه نداده که من آن نقش ها را بازی کنم و یک نفر دیگر را جایگزین کرده است

نمی توانم از مافیا اسم ببرم تا از نان خوردن نیافتم، همه می دانند که مافیای سینما چه کسی است و چه کاری می کند، در واقع مافیا یک نفر نیست.

Visits: 3