زندگی نامه حسین کنعانی زادگان/فوتبالیست تیم ملی
زندگی نامه حسین کنعانی زادگان/فوتبالیست تیم ملی
محمد حسین کنعانی زادگان بازیکن فوتبال ایرانی در پست مدافع باشگاه پرسپولیس و تیم ملی بوده است که در حال حاضر به تیم باشگاهی الاهلی قطر پیوسته است.

به گزارش پایگاه خبری شباویز،حسین کنعانی زادگان متولد ۳ فروردین ۱۳۷۳، فوتیالست است. دیپلمه برق صنعتی و مکانیک خودرو دارد و فرزند بندر امام خمینی بخش مسکونی مشهور به سربندر می باشد و حالا در لیگ برتر و تیم ملی بزرگسالان بازی می کند. محمد حسین کنعانی‌ زادگان هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

بصورت جدی فوتبال را از ۱۱ سالگی شروع کرد و به تیم ملی نوجوانان دعوت شد او سپس سال ۸۸ در تیم جوانان استقلال ماهشهر خوزستان به مدت دو سال بازی کرد

بعد از دعوت به تیم ملی زیر ۱۷ سال در ۱۶ سالگی چهره اش برای اهالی فوتبال شناخته تر شد و در سال ۹۰ با قرار داد دو ساله به پرسپولیس دعوت شد.

در نیم فصل ۱۳۹۰ به تیم اصلی پرسپولیس پیوست و سپس برای گذران خدمت سربازی عضو باشگاه ملوان شد و بعد از آن مدتی کوتاه در باشگاه استقلال گذراند ولی نتوانست موفقیتی در این باشگاه بدست آورد.

این بازیکن در لیگ نوزدهم دوباره به پرسپولیس پیوست و کم کم در دو فصل بعدی پیشرفت بسیار زیادی داشت و تبدیل به مدافع اصلی پرسپولیس و سپس تیم ملی شد.

اولین بازی ملی کنعانی زادگان سال ۱۳۹۴ در بازی دوستانه مقابل ازبکستان بود. 

Visits: 48