زندگی نامه حسام منظور/بازیگر شازده در بانوی عمارت
زندگی نامه حسام منظور/بازیگر شازده در بانوی عمارت
حسام منظور فارغ التحصیل فوق لیسانس کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس می باشد ، از بازیگران صاحب نام تئاتر است که کارگردانی نیز می کند و مدرس بازیگری هم می باشد.

به گزارش پایگاه خبری شباویز،حسام منظور در ۱۸ آذر ۱۳۵۹ در شهر ارومیه متولد شده اسـت. مادر او اصالتا اهل ارومیه اسـت و از این رو منظور دوران کودکی و نوجوانی خودرا در آذربایجان زندگی کرده اسـت.

او فارغ‌التحصیل مقطع فوق لیسانس در رشته بازیگری از دانشگاه تربیت مدرس اسـت. او هنوز ازدواج نکرده و مجرد اسـت. اطلاعات اندکی در مورد زندگی خصوصی او وجوددارد.

آقای منظور از بچگی علاقه خاصی به هنر بود و بیشتر وقتش را صرف نقاشی و ادبیات می‌کرد. در همان دوران مدرسه نیز وارد تئاتر شد. او یک فیلم نیز در ۵ سالگی در شهرستان بازی کرده است.

با این حال کار حرفه ای بازیگری را در سال ۱۳۸۰، در سن ۲۱ سالگی با نمایش خوان هشتم ساخته محمد مسعود طیبی در کانون مفتح آغاز کرد.

این بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایران مدرک فوق لیسانسش را از رشته کارگردانی از دانشگاه مدرس دریافت کرده است. با این حال هرچند در ۲۱ سالگی وارد تئاتر شد، اما در سن ۳۸ سالگی با سریال بانوی عمارت به شهرت رسید.

Visits: 35