زندگی نامه امیرمحمد زند/حواشی و ناگفته ها
زندگی نامه امیرمحمد زند/حواشی و ناگفته ها
امیر محمد زند متولد ۱ مهر ۱۳۵۷ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است، فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی سینما از دانشگاه لاسپیرز ایتالیا و مهندسی شبکه رایانه ای می باشد که سال ۱۳۷۶ در ۱۹ سالگی اولین بار جلوی دوربین رفت

به گزارش پایگاه خبری شباویز،امیرمحمد زند متولد ۱ مهر سال ۱۳۵۷ در تهران است. او یک خواهر کوچک تر از خودش و یک برادر بزرگتر از خودش دارد، او خیلی زود توانست که تبدیل به یکی از بازیگران معروف شود.

او مدرک لیسانس کارگردانی سینما از دانشگاه لاسپیرز ایتالیا است و رشته مهندسی شبکه رایانه ای دارد.

درسال ۷۶ بـه مدرسه آزاد بازیگری رفت و برای نخستین بار بـه آقای کیانوش عیاری معرفی شد و نقش کوتاهی را در سریال هزاران چشم ایفا کرد.

امیرمحمد زند را میتوان یکی از بازیگران توانا برشمرد اما متاسفانه وی بیشتر در فیلمهای تلویزیونی ایفای نقش کرده ودر سینما حضور بسیار کمرنگی داشته اسـت.

از فعالیتهای هنری اش عبارتند از:هزاران چشم، ماه محبوب خدا، نسیم رویا، خانه مهر، عملیات ۱۲۵، فیلم سرشاخ، قبل از غروب , ستایش و… بـه ایفای نقش پرداخت.

امیرمحمد زند از بازیگران سریال ستایش ۳ به کارگردانی سعید سلطانی است او در این سریال در نقش محسن بازی می کند.

امیرمحمد زند گفت : من سال ۷۶ تا ۷۷ به سربازی رفتم . در سربازی ام هم اتفاق های عجیب و غریبی افتاد که مثل فیلم بود لبته بگویم که بعدا از آن هم فیلم ساختند همان طور که گفتم دوران سربازی ام در اردکان یزد در سپاه پاسداران سپری شد.

در آن دوران اتفاقی افتاد و یکی از هم خدمتی های من خودش را کشت و من شدم متهم به آن اتفاق و این داستان برگرفته شد برای سریال به دنیا بگویید بایستد این سریال زندگی واقعی من بود.

هم خدمتی من با اسلحه بنده خودکشی کرد و من متهم به قتل ایشان شدم ، ولی بعد از چند وقت فهمیدند که او خودکشی کرده و من تبرئه شدم.

Visits: 9