زندگی نامه آناهیتا افشار/بازیگر
زندگی نامه آناهیتا افشار/بازیگر
آناهیتا افشار متولد ۷ مرداد ۱۳۶۵ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است، تحصیلکرده رشته نقاشی در هنرستان می باشد که در ۲۲ سالگی جلوی دوربین رفت تا اینکه با مجموعه کمدی «سه در چهار» سال ۱۳۸۷ به شهرت رسید

به گزارش پایگاه خبری شباویز،آناهیتا افشار، بازیگر سینما و تلویزیون ایران، در تاریخ ۷ مرداد ۱۳۶۵ در شهر تهران به دنیا آمد. این بازیگر ایرانی، در ابتدا تحصیلات خود را در رشته نقاشی آغاز کرد؛ اما به دلیل علاقه‌ی بسیاری که از کودکی به بازیگری داشت، به سمت دنیای هنر بازیگری پیش رفت و از سن پایین به بازیگری در تئاتر مشغول شد.

تجربه بازیگری خود را برای اولین بار در سریال های طنز رضا عطاران کسب کرد و در سال ۱۳۸۴ نقش نه چندان پررنگ , در سریال متهم گریخت ایفا کرد و بعد از آن در سریال ترش و شیرین بازی کرد که توانست خود را , در بین بازیگران جا بیاندازد.
حضورش در سریال های طنز مداوم بود و بعد از سریال های متهم گریخت و ترش و شیرین که ژانرهای طنز داشتند , در سال ۱۳۸۷ با پیشنهاد آقای سیروس مقدم در سریال رستگاران حضور یافت.
وی اولین تجربه سینمایی خود را در سال ۱۳۸۷ با فیلم سینمایی “طاوس های بی پر” تجربه کرد این فیلم ساخته, جواد مزدابادی است که در سال ۸۷ ساخته شد.

او در سال ۱۳۹۳ در سریال مدینه ایفای نقش کرد و در سال ۱۳۹۶ نیز در سریال سایه بان بازی کرد. در زمستان ۱۳۹۹ در سریال شبکه خانی قورباغه به کارگردانی هومن سیدی بازی کرد.

آناهیتا افشار ازدواج کرده است و متاهل است.

Visits: 21