رفع تبعیض ها با حضور مردم در انتخابات محقق می شود
رفع تبعیض ها با حضور مردم در انتخابات محقق می شود
نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در کهگیلویه وبویراحمد گفت:برچیدن تبعیض ها و پایان باندبازی ها با حضور مردم در انتخابات محقق می شود.

به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از ایرنا،آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی روز چهارشنبه افزود: شرکت نکردن در انتخابات فضا را برای فعالیت مسوولانی که قصد اقدام به تبعیض و بی عدالتی دارند را باز می کند.

وی با اشاره به اینکه حضور در انتخابات گام نخست در تعیین و تغییر سرنوشت آینده است تاکید کرد: شهروندانی که از حق انتخاب خود صرف نظر می کنند حق خود را به دیگران واگذار می کنند و معلوم نیست اراده دیگران با خواسته آنان همخوانی داشته باشد.

آیت الله ملک حسینی با بیان اینکه آینده بهتر نیازمند مشارکت در انتخابات یجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری است بیان کرد:یکی از رهاورد جمهوری اسلامی مشارکت در انتخابات است که می تواند مایه عزت برای نظام جمهوری اسلامی و رفاه مردم باشد.

توصیه به کسانی که نمی خواهند شرکت کنند

نامزد انتخابات ششمین دوره خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: کسانی که معترض نسبت به برخی زشتی ها مانند پارتی بازی هستند در انتخابات نقش آفرینی کنند زیرا با آمدنشان فضا را برای بهبود امور فراهم می کنند.

وی ادامه داد: شرکت در انتخابات به معنای بیداری برای پاسداشت از داشته هاست و بستر را برای سودجویی منعفت طلبان مسدود می کند.

توصیه به نامزدها و هواداران پس از اعلام نتایج

نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در کهگیلویه وبویراحمد در پاسخ به سوالی درباره توصیه شما به هواداران و نامزدهای انتخابات برای فردای پس از این رویداد چیست تاکید کرد: نامزدهای انتخابات قاعده پیروزی و شکست را رعایت کنند.

وی تصریح کرد:پیروزی که با غرور همراه شود مقدمه شکست در دوره های بعدی خواهد بود.

آیت الله ملک حسینی خاطرنشان کرد: پیروز انتخابات و هوادارنشان در حوزه های مختلف کهگیلویه وبویراحمد از توهین به دیگران یا خوشحالی های غیر متعارف خودداری کنند.

نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: افرادی که در انتخابات امسال نتوانستند حائز اکثریت آرا شوند بدانند که اراده خداوند برای آنان خیر است و امکان دارد این عدم موفقیت مقدمه پیروزی آنها در دوره های بعدی باشد.

وی با اشاره به اینکه تنور داغ انتخابات در کهگیلویه وبویراحمد نتیجه حضور افراد با سلیقه های مختلف در این عرصه است تاکید کرد: از همه افرادی که خود را در معرض انتخاب قرار دادند و گرمابخش این رویداد مهم شدند، قدردانی می کنم.

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره اینکه برخی کاندیداها در سه حوزه انتخابیه استان آیت الله ملک حسینی را حامی خود معرفی می کنند، گفت: از آنجا که شهروندان کهگیلویه و بویراحمدی را مردمانی فهیم و با قدرت درک بالا می دانم و هر یک از نامزدها نیز دارای ظرفیت خاصی هستند از هیچ کسی در انتخابات مجلس شورای اسلامی حمایت نمی کنم.

ملک حسینی درباره حضورش در رقابت های انتخاباتی مجلس خبرگان رهبری هم گفت: با هدف ایفای نقشی که هر نماینده خبرگان دارد به میدان رقابت آمده ام.

وی درباره سابقه خود تاکید کرد: بخش عمده ای از عمرم را برای تحصیل،تبلیغ و آموزش گذراندم.

وی درباره اهمیت مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: این مجلس برای بقا، تشخیص و تعیین رهبری انقلاب اسلامی فعالیت می کند و جایگاه مهمی در نظام جمهوری اسلامی دارد.

Visits: 2