رضا زمانی‌پور؛ بی‌شک، انتخاب ریحان محمدپور یکی از بهترین انتخاب‌هایم‌ بوده
رضا زمانی‌پور؛ بی‌شک، انتخاب ریحان محمدپور یکی از بهترین انتخاب‌هایم‌ بوده
رضا زمانی‌پور فعال اجتماعی شهرستان گچساران در پیامی حمایت خود را از ریحان محمدپور ده‌بزرگی، در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی شهرستان‌های گچساران و باشت اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری شباویز؛ متن پیام رضا زمانی‌پور، فعال اجتماعی شهرستان گچساران به شرح زیر است:

درود بر همه خوبان و راست ‌گفتاران

بی شک انتخاب دکتر ریحان محمدپور یکی از بهترین انتخاب‌هایم بوده و به آن افتخار میکنم. شخصی که در پاکدستی و صداقت از درصد بسیار بالایی از کاندیدای مجلس و حتی نمایندگان آن نه تنها در شهرستان، بلکه در استان و کشور بالاتر است و هیچ‌کس نمی تواند به غیر از آن را ثابت کند.اینک که تایید صلاحیت کاندیدای مجلس شورای اسلامی در سطح استان اعلام شد و نتایج اولیه مشخص شده است، به جرات می‌توان گفت که هیچ احراز یا عدم احرازی، تایید کننده‌ و یا نفی ‌کننده مطلق توانمندی‌ هیچ کدام از کاندیداهای عزیز نیست. ولی فصل الخطاب همه قانون است و اکنون مشی بر این است که در رقابتی سالم و پرشور خواسته‌ی واقعی مردم عزیز دو شهرستان گچساران و باشت در ورطه‌ی انتخاب قرار بگیرد تا نماینده‌ای شایسته برای این مردم شریف انتخاب شود.

به جرات می‌توان گفت دکتر ریحان محمدپور، تنها کاندیدای تایید صلاحیت شده‌ای می‌باشد که با توجه به گذشته‌ی پاک و عاری از حتی یک نقطه‌ی سیاه، بدون هیچ دغدغه‌ای پا به عرصه‌ی انتخابات گذاشت و این روزها نه خود و نه حامیانش کوچکترین نگرانی در خصوص تایید صلاحیت ایشان وجود نداشتند.

همین نکته می‌تواند جرقه‌ی حمایت از ایشان را در دل هر انسان آزاده‌ای بزند و با انتخاب ایشان و با توجه به مسئولیت‌های مهم و کلیدی دکتر محمدپور در سطوح بالای مدیریتی کشور، ارتباطات و نفوذ کاربردی و کم‌نظیر ایشان، یک بار برای همیشه شایسته سالاری، پیشرفت و توسعه پاک و تاثیرگذار را در شهرستان‌های گچساران و باشت رقم بزند.

برنامه‌های اقتصادی و مدون و همچنین استفاده از همه‌ی نیروهای سرشناس شهرستان در پایتخت، از مهمترین اهداف دکتر محمدپور می‌باشد؛ که با همکاری و حمایت مردم عزیز دو شهرستان و به ثمر نشستن دو مقوله‌ی مذکور، در کمترین زمان ممکن، بحث اشتغال و توسعه زیرساختی را در منطقه رقم خواهد زد.

در کنار این موارد ، اهم دیگر، توسعه فرهنگی و اجتماعی منطقه است که با بهر‌ه‌گیری از کارشناسان و صاحب‌ ‌نظران بومی و کشوری، فرهنگ غنی مردم منطقه بیشتر و بیشتر به ایران و جهان شناسانده شود. به گونه‌ای که تک‌تک مردم عزیز، با اصالت و عزتمند این منطقه هر کدام یک سفیر فرهنگی برای تمام لرها و ترک‌ها و دیگر اقوام ساکن در منطقه باشند.

حال با توجه به شرایط کنونی وظیفه‌ی هر کدام از عزیزان است که با جذب حداکثری و تلاش بی‌وقفه، راهی که آن را بهترین می‌دانیم و هدفی که پیروزی در آن را جزء لاینفک زندگی‌مان میکنیم، تاریخ و آینده را برای شهر و استان خود رقم بزنیم. یا علی بگویید و علی‌وار دست در دست هم دهیم و کاری کنیم تا فرداهای دیگر ذره‌ای در برابر وجدان خود و اجتماع مظلوم این دو شهرستان شرمنده و خجل نباشیم.

به امید پیروزی دکتر ریحان محمدپور در انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان های گچساران و باشت.

رضا زمانی‌پور

Visits: 74