دوای درد اقتصاد تفکر لیبرالی و غربگرایی نیست/برخی مسئولان اولویت‌ها را اشتباه گرفته‌اند
دوای درد اقتصاد تفکر لیبرالی و غربگرایی نیست/برخی مسئولان اولویت‌ها را اشتباه گرفته‌اند
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد گفت: در دیگر عرصه ها همچون اقتصاد می توانیم موفق شویم که با کنار گذاشتن تفکر لیبرالی و غربگرایی به این مهم خواهیم رسید.

به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از خبرگزاری فارس، سردار حمید خرمدل، فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در همایش بزرگداشت ۹دی که با حضور اقشار مختلف مردم در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) گچساران برگزار شد اظهار کرد: حضور شما مردم میثاق با آرمان های شهداء و ولایت است و این جایگاه بسیار رفیع و ارزشمندی است، امروز یوم الله ۹دی ماه است که تا ۱۹دی ماه به دهه بصیرت نام گذاری شده است. 

وی افزود: مردم از ابتدای شروع انقلاب تاکنون نقش بی بدیلی در تمامی عرصه ها داشته اند و مردم نقش آفرینی ها کرده اند و در حقیقت صاحب این انقلاب هستند که از سال ۴۲ تاکنون این مسیر را طی کردند.

 فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: همه انقلاب ها سه وجه دارند که وجه اول رهبری هر انقلاب است وجه دوم فرهنگ و مکتبی است که رهبران مردم را هدایت می کنند سوم مردمی که با پیروی از رهبر می‌خواهند به سوی آن مکتب حرکت کنند، از سال ۴۲کسی که رهبری این انقلاب را برعهده گرفت رهبری فاضل و اندیشمند بود هر چه داشتند از اسلام و اهل بیت علیه السلام داشتند درآن ایام دو قطب نظام سرمایه داری آمریکا و سوسیالیستی به رهبری شوروی بودند اما مکتب ما مکتب اسلام بود. 

 خرمدل عنوان کرد: بنابراین هر سه وجه این انقلاب بر پایه مکتب اسلام و دین بود و مردم ما برای دین قیام کردند وقتی ابتدای انقلاب ۹۸درصد مردم رای به جمهوری اسلامی دادند یعنی تایید این مهم، اما بعد از پیروزی انقلاب با این انقلاب نوپا از سوی دشمنان به انواع توطئه ها و فتنه ها برخورد شد، ابتدا جریانی که خود را سوسیالیست می دانست و پیر مردم می دانست از مجاهدین خلق گرفته تا چریک های فدایی خلق همه این گروه ها با نگاه مردمی شکل گرفتند اما هیچکدام مثل امامین انقلاب به مردم به شکل حقیقی نگاه نکردند و منافقین بیش از ۱۷هزارشهید ترور را رقم زدند.

وی افزود: منافقین با رئیس جمهور وقت یعنی بنی صدر پیوند خوردند‌ و تهمت ها به انقلاب اسلامی زدند و جنایت ها کردند، اما نصرت و امداد الهی همیشه شامل حال این ملت بزرگ بوده و هست و این وعده الهی است که هرگاه مسلمانان با قلبشان این موضوع خداباوری را باور داشته باشند نصرت الهی هم شامل حالشان خواهد شد.

 فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: دشمنان در دهه شصت هر جا که توانستند فتنه های مختلفی را بر ما تحمیل کردند و از هر فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب استفاده کردند، مردم این فتنه ها را خاموش کردند در دهه هفتاد نیز فتنه های دیگری نیز تحمیل کردند و متاسفانه برخی دولتمردان نیز مدیریت فتنه و صحنه را داشتند و در سال ۷۸(کوی دانشگاه) باز این مردم بودند که به ندای رهبری به صحنه آمدند و فتنه را در نطفه خفه کردند.

 خرمدل بیان کرد: اما ‌اوج فتنه ها در سال ۸۸ بود، بیش از ۸۵ درصد مردم در انتخابات شرکت کردند که دردنیا بی نظیر بود، اما برخی قبل از انتخابات اعلام کردند اگر قبول شدیم انتخابات درست است وگرنه در انتخابات تقلب صورت گرفته است، ایام فتنه ۸۸ که حدود هشت ماه طول کشید تمام فرمایشات حضرت آقا به مردم ختم می شوند و این مردم بودند که در ۹دی ۸۸ این فتنه را خفه کردند و خدا خواست که دشمنان نیز رسوا شوند.

وی افزود: بنابراین از شما مردم بصیر می خواهیم که مروری بر آن دوران داشته باشید که فتنه گران چه جنایتی بر ملت ایران تحمیل کردند کسانی که با فتنه همراهی کردند و یا هم در تقابل با فتنه سکوت کردند، اما خداوند همیشه همراه ملت است.

 فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: بدانید که منافقین نه به دین اعتقاد دارند و نه به خدا و فقط شعار مردم را می دهند و سوال این است که آیا درسال ۸۸فتنه پایان یافت که قطعا پاسخ منفی است و تا ما براهداف و آرمان هایمان پایبند هستیم دشمنان هر روز با روش های مختلف فتنه گری می کنند.

 خرمدل اضافه کرد: بحث بصیرت بخشی به جامعه ضروری است چرا که باید حقایق انقلاب و دستاوردهای اتقلاب تبیین شود،در رژیم‌ پهلوی جزء حقارت و بدبختی برای مردم چیزی دیگری نبوده است و اما امروز در اوج افتخار و سربلندی و عزت هستیم ما باور داریم که هیمنه امریکا و اسراییل در حال فروپاشی است ما آمریکا و اسراییل را به پشتوانه همین مردم تحقیر کردیم.

وی افزود: با این تفاسیر ما مواجه با خیل عظیم تهدیدات دشمنان هستیم، دشمنان در حال برنامه ریزی با هدف ناامیدکردن مردم ماست و در فرمایشات اخیر رهبری هر صحبتی که ایشان می کنند از امید حرف می زنند چرا که سم مهلک نابودی هر مملکتی همین ناامیدی است.

سردار خرمدل اظهار کرد: اما ما اعتقاد قلبی به رهبر و مولای مان داریم چرا که رهبری فرمودند آینده این مملکت روشن است و اهداف بلند ایران اسلامی ایجاد تمدن نوین اسلامی است و تا این مردم را درصحنه داریم این‌مسیر با جدیت طی خواهدشد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد گفت:دشمنان با فتنه می خواهند مشروعیت و مقبولیت نظام را زیررسوال ببرند،دشمن بدنبال دوگانگی و دوستگی هستند و می خواهند بین مردم‌ شکاف ایجاد کنند، دشمن بدنبال تغییر نظام محاسباتی است، مسئولین باید هوشیار باشند و گوش به فرمان رهبری باشند اما برخی مسئولین اولویت ها را اشتباه می گیرند و مسیری دیگری می رود که این از اهداف دشمنان است،بدانید که بیش از چهل سال است تحریم هستیم اما همچنان بروی پای خودمان ایستاده ایم. مشاهده می کنید که در عرصه نظامی به حدی از اقتدار رسیده ایم که هیمنه امریکا را شکسته ایم پس در دیگر عرصه ها همچون اقتصاد می توانیم موفق شویم که با کنار گذاشتن تفکر لیبرالی و غربگرایی به این مهم خواهیم رسید.

وی افزود: ما اهداف و آرمان های بلندی داریم که برگرفته از مکتب و انقلاب است و یکی از اهداف ما نیز دفاع از مظلومین عالم است و بایدهوشیارباشیم و اتحادجهان اسلام از آرمان های ماست.باید اول توجه به اشارات رهبری داشته باشیم چرا مدیریت عالمانه و حکیمانه رهبر انقلاب ایران اسلامی رابه سمت موفقیت ها پیش می برد.

سردارخرم دل ادامه داد:سکانداراین انقلاب بزرگ اشراف وسیع و عظیمی برمسائل منطقه و جهان دارد،اما زیبایی کشورمان همین اتحاد ملت است همانگونه که درجنگ تحمیلی با هم بودیم باید‌ در ادامه نیز منسجم و متحد و امیدواربه آینده باشیم و باور کنیم که دشمن درحال نابودی است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد گفت:امروز ناوآمریکایی درهر جایی که حرکت می کند تا شعاع ۵کیلومتری کسی حق نزدیک شدن به ان را ندارد اما شناورهای ما بارها آنها را تحقیر کرده اند و باید باور کنیم خدابا ماست اما باید هوشیاری خودمان را بیشتر کنیم.

وی افزود: دشمنان از برخی مطالبات قانونی مردم سوء استفاده می کند،اما ما همچنان باید درچارچوب این نظام حرکت کنیم چرا که اطاعت از ولی فقیه رمز موفقیت ایران اسلامی است.

Visits: 2