خدمات‌دهی ۲۴ موکب کهگیلویه و بویراحمد به زوار اربعین در کشور عراق
خدمات‌دهی ۲۴ موکب کهگیلویه و بویراحمد به زوار اربعین در کشور عراق
رئیس ستاد عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد گفت: موکب‌های استان در شهرهای نجف و کربلا در آستانه اربعین آماده خدمات‌رسانی هستند.

به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از خبرگزاری فارس، سردار حسن حکمتیان‌راز با اشاره به اینکه تمام توان نظام خدمات‌دهی بهتر به زائرین اربعین است، گفت: در استان کهگیلویه و بویراحمد همه دستگاه‌ها آماده همکاری برای رقم زدن اربعین متفاوتی هستند.

رئیس ستاد عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به افزایش تعداد مواکب استان گفت: ۳۶ موکب در درون کشور به مردم خدمات ارائه می‌دهند که ۹ موکب در شلمچه، ۱۱ موکب در طرق الکربلا در شهرهای باشت و گچساران و بقیه در سایر مناطق استان مستقر هستند.

وی ادامه داد: ۲۴ موکب استان در کشور عراق و شهرهای نجف و مسیر کربلا مستقر هستند و اولین موکب استان در اول ماه صفر در کشور عراق و شهر نجف مستقر شده است.

این مسوول با بیان اینکه تمام اقدامات در راستای خدمات بهتر به زوار امام حسین(ع) اندیشیده شده، گفت: نیازمند حمایت مردم از مواکب هستیم.

حکمتیان‌راز بیان کرد: نیازمند خودروهای یخچال‌دار و کامیون برای حمل بار مواکب هستیم که انتظار می‌رود مردم در این زمینه به ما کمک کنند.

Visits: 1