تزریق بیش از ۹۷۰۰ دز واکسن در شهرستان لنده
تزریق بیش از ۹۷۰۰ دز واکسن در شهرستان لنده
تاکنون بیش از ۹ هزار و هفتصد دُز واکسن کرونا در شهرستان لنده به جامعه هدف تزریق شده است.

به گزارش پایگاه خبری شباویز،

فرماندار لنده در حاشیه واکسینه کردن جامعه هدف بهداشت ودرمان لنده گفت: روند واکسیناسیون در لنده با سرعت بسیار خوب پیش می‌رود و همه امکانات را برای بهتر انجام شدن این امر بسیج کردیم.
رزمجو افزود: خوشبختانه در پیک پنجم، نسبت به پیک چهارم، تلفات کمتری در این شهرستان به ثبت رسید که این امر به دلیل واکسینه شدن افراد بود.
وی ادامه داد: هم اکنون این شهرستان در وضعیت نارنجی قرار دارد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان لنده هم گفت: از آغاز اجرای سند ملی واکسیناسیون کووید ۱۹ تاکنون در نوبت اول ۷ هزار نفر واکسن دریافت کردند و در نوبت دوم ۲ هزار و هفتصد دز واکسن تزریق شد.
نعمتی افزود: واکسن‌های تزریق شده در شهرستان شامل اسپوتنیک روسی، آسترازنکای کره جنوبی، سینوفارم چینی و کوو ایران برکت بوده است.
وی با تاکید بر این مهم که تزریق واکسن دلیلی برای رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی نیست، گفت: تزریق واکسن کرونا تنها میزان شدت بیماری و مرگ و میر را کاهش می‌دهد و رعایت کردن شیوه نامه‌های بهداشتی از سوی مردم الزامی است.
نعمتی مهمترین مشکل در حوزه بهداشت را رعایت نکردن فاصله اجتماعی و حضور گسترده مردم در مراسم‌ها عنوان کرد و گفت: متاسفانه عادی انگاری باعث بالا رفتن تلفات انسانی و پر شدن تخت‌های تنها بیمارستان شهرستان کهکیلویه شده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

Visits: 3