تداوم خدمت به زائران در موکب شهدای مدافع حرم در مرز شلمچه
تداوم خدمت به زائران در موکب شهدای مدافع حرم در مرز شلمچه
حجت‌الاسلام قاسم مومنی شاد معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: خدمات پذیرایی ، اسکان و فرهنگی اوقاف و امور خیریه در موکب شهدای مدافع حرم در مرز شلمچه همچنان در حال انجام می باشد.

به گزارش پایگاه خبری شباویز ، حجت‌الاسلام قاسم مومنی شاد معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: خدمات پذیرایی ، اسکان و فرهنگی اوقاف و امور خیریه در موکب شهدای مدافع حرم در مرز شلمچه که بصورت مشترک توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد و اوقاف و امور خیریه استان بوشهر برپا شده است، همچنان در حال انجام و ارائه خدمات به زائران تا بعد از اربعین حسینی می باشد.

حجت‌الاسلام قاسم مومنی شاد گفت: روزانه اسکان زائران در دو مکان اختصاصی (خواهران و برادران) با امکانات کامل صورت می پذیرد‌ و خدمات پذیرایی در قالب توزیع (صبحانه، نهار و شام) و پخش آب معدنی و شربت آبلیمو تازه بصورت روزانه صورت می پذیرد.

مومنی شاد گفت: خدمت به زائران اباعبدالله الحسین(ع) را در هرجا که باشد دارای ارزش و ثواب می باشد.مومنی شاد خاطرنشان کرد: باید روی معرفت‌افزایی زائران بیشتر کار شود؛ هرچه عیار معرفت زائر بالا برود، ارزش کار شما هم بیشتر می‌شود.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد بهترین منبع برای معرفت شناسی نسبت به ائمه (ع) را قرآن کریم و زیارت جامعه کبیره برشمرد و تصریح کرد: زیارت جامعه کبیره که منتسب به امام هادی (ع) است، منشور و یک دوره کامل امام‌شناسی محسوب می‌شود.

Visits: 1