بیش از ۱۱ هزار نفر از جاذبه های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد بازدید کردند
بیش از ۱۱ هزار نفر از جاذبه های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد بازدید کردند
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان با اشاره به آمار بازدیدکنندگان از جاذبه‌های گردشگری استان گفت: در روز اول فروردین ماه ۱۱ هزار و ۹۰۶ نفر از جاذبه‌های گردشگری استان بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از ایرنا، سعید طالبی‌پور، روز پنجشنبه، با ارائه گزارشی از آمار مسافران نوروزی در این استان، گفت: در روز اول فروردین ماه امسال ۲ هزار و ۸۵۵ نفر در مراکز اقامتی رسمی استان اسکان داده شدند.

وی با بیان جزئیات آمار مسافران نوروزی، اظهار کرد: در روز اول فروردین شاهد حضور و استقبال چشمگیر گردشگران از طبیعت بکر و جاذبه‌های متنوع استان بودیم.

طالبی‌پور با اشاره به اسکان غیررسمی مسافران در استان، افزود: در مجموع پنج هزار و ۲۴۸ نفر در روز اول فروردین در استان اسکان یافتند که نشان‌دهنده استقبال گسترده گردشگران از کهگیلویه و بویراحمد است.

وی با بیان اینکه این آمار نشان‌دهنده رشد چشمگیر در تعداد بازدیدکنندگان نسبت به سال گذشته است، افزود: تنوع جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و فرهنگی استان، کهگیلویه و بویراحمد را به یکی از مقاصد جذاب گردشگری در نوروز ۱۴۰۳ تبدیل کرده است.

طالبی‌پور در ادامه به آمار کلی مسافران نوروزی از ابتدای طرح نوروزی تاکنون اشاره کرد و گفت: از ۲۴ اسفندماه سال گذشته تاکنون ۱۳ هزار و ۷۱۷ نفر در مراکز اقامتی رسمی استان اسکان یافته‌اند.

وی با بیان اینکه ۱۹ هزار و ۵۴۰ نفر در مجموع در این مدت در استان اسکان داده شده‌اند، افزود: ۳۷ هزار و ۲۲۲ نفر نیز از جاذبه‌های گردشگری استان بازدید کرده‌اند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان با اشاره به آمادگی کامل ستاد خدمات سفر استان برای استقبال از مسافران نوروزی، خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا تجربه‌ای خاطره‌انگیز و خوشایند از سفر به استان برای گردشگران رقم زنیم.

Visits: 5