بیش از یکهزارو ۵۴۱میلیارد ریال برای عمران روستاهای گچساران هزینه شد
بیش از یکهزارو ۵۴۱میلیارد ریال برای عمران روستاهای گچساران هزینه شد
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گچساران گفت: بیش از یکهزارو ۵۴۱ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه و عمران روستاهای این شهرستان امسال هزینه شد.

به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از ایرنا،محمدمراد راغ پور روز شنبه افزود: این میزان اعتبار برای اجرا و تکمیل ۲۶۰طرح عمران روستایی در مناطق مختلف این شهرستان هزینه شده است.

وی بیان کرد: طرح های عمران روستایی این شهرستان در زمینه اجرای طرح‌های هادی، پارک، بازسازی و بهسازی، ساخت پل، سنگفرش، جدول گذاری، بیس ریزی و آسفالت اجرا شد.

راغ پور ابراز کرد: ساخت سه پارک ، ۷۰ هزار متر مربع زیر سازی و بیس، ۷۰ هزار متر مربع آسفالت،۱۳ هزارو ۲۹۰ متر مربع سنگفرش، ۷۸۵ متر طول دیوار حایل، ۴۴۰متر طول جوی و کانال سیلاب،هشت هزار مکعب خاکبرداری،سه هزارو ۵۶۰ متر ساماندهی فضا و ۲ دهنه پل از مهمترین اقدامات انجام شده در یکسال اخیر با اعتباری بیش از ۷۰۰ میلیارد ریال اجرا گردید.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گچساران گفت: هم اکنون بیش از ۴۰ طرح عمران روستایی در مناطق مختلف این شهرستان در دست انجام است.

وی ادامه داد: این تعداد طرح ها در زمینه ساخت پل، سنگفرش، جدول گذاری، بازسازی و بهسازی و بیس ریزی و آسفالت در دست اجراست.

راغ پور اظهار کرد: طرح هادی تاکنون در ۵۲ روستای بالای ۲۰ خانوار و چهار روستای زیر ۲۰ خانوار این شهرستان در دست اجراست.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گچساران گفت: امسال ۸۷۵ میلیارد ریال برای مقاوم سازی واحد های مسکونی روستایی در این شهرستان هزینه شده است.

راغ پور افزود: در مدت یاد شده ۲۵۰ واحد مسکونی با استفاده از تسهیلات بانکی ارزان قیمت در روستاهای این شهرستان نوسازی شده است.

شهرستان گچساران دارای ۱۲۲ روستا و ۳۰ هزار نفر جمعیت روستایی، ۳۸ دهیاری و ۴۴ روستای دارای شورای اسلامی است.

Visits: 2