برگزاری کارگاه آموزشی توجیهی مدیران مراکز افق بقاع متبرکه استان کهگیلویه و بویراحمد
برگزاری کارگاه آموزشی توجیهی مدیران مراکز افق بقاع متبرکه استان کهگیلویه و بویراحمد
کارگاه آموزشی و توجیهی مدیران مراکز افق بقاع متبرکه استان کهگیلویه و بویراحمد با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در بقعه متبرکه امامزاده مختار علیه السلام شهرستان بویراحمد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کارگاه آموزشی و توجیهی مدیران مراکز افق بقاع متبرکه استان کهگیلویه و بویراحمد با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در بقعه متبرکه امامزاده مختار علیه السلام شهرستان بویراحمد برگزار شد.

حجت الاسلام عباس نصیرالاسلامی استفاده بهینه از ظرفیت‌های بقاع متبرکه و موقوفات را از اهداف راه اندازی این مراکز در بقاع متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد و گفت: پاسخگویی به اصلی‌ترین نیازهای فرهنگی در قالب خدمات اجتماعی و بازنمایی کارکرد اجتماعی، فرهنگی و قرآنی امامزادگان اولویت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: راه اندازی مراکز افق به عنوان یکی از برنامه های سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با هدف ارتقاء عملکرد و توزیع مناسب خدمات اجتماعی، فرهنگی و قرآنی هم اکنون در بقاع متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد فعال شده است.

نصیرالاسلامی خاطرنشان ساخت: مراکز افق، مراکز اجتماعی، فرهنگی و قرآنی در بقاع متبرکه هستند که فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی و قرآنی بقاع متبرکه توسط آنها انجام می شود.

حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان افزود: هر بقعه برای تبدیل به قطب فرهنگی باید معضلات و آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی محیط پیرامونی بقعه متبرکه را شناسایی کرده و برای کاهش آن آسیب ها برنامه ریزی داشته باشند.

Visits: 6