برگزاری طرح نوروزی آرامش بهاری در بیست بقعه متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد
برگزاری طرح نوروزی آرامش بهاری در بیست بقعه متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد
طرح نوروزی آرامش بهاری با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در بیست بقعه متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود

به گزارش پایگاه خبری شباویز ، حجت‌الاسلام سید نورالله جنتی پور مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح نوروزی آرامش بهاری با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در بیست بقعه متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا،ضمن التزام به مصوبات ستاد کرونای استان،رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در این طرح الزامی می باشد.

جنتی پور گفت : طرح نوروزی آرامش بهاری از روز پنجشنبه بیست و هشتم اسفندماه تا روز جمعه سیزده فروردین ماه برگزار می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گفت : مراسم تحویل سال نو و مراسم اجتماع منتظران در آخرین روز جمعه سال با برگزاری دعای ندبه و توسل به امام زمان(عج) به صورت ویژه در بقاع متبرکه شاخص استان که شرایط برگزاری مراسم را دارند با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی برگزار خواهد شد.

وی گفت : با هدف ایجاد نشاط و طراوت در ایام اعیاد شعبانیه به ویژه سالروز ولادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) و به دلیل عدم امکان حضور مردم در مراسم حضوری در بقاع متبرکه، طبق روال سال گذشته، کاروان های شادی با عنوان نسیم انتظار در محیط های باز مثل خیابان ها، میدان ها و … به حرکت در آمده و نوای دلنشین ذکر اهل بیت علیهم السلام را در جامعه طنین انداز نمایند.

جنتی پور گفت: در بقاع متبرکه ای که امکان حضور جمعیت وجود نداشته باشد، برنامه های ضبط و بصورت مجازی پخش خواهد شد.

Visits: 1