برگزاری رزمایش شمیم حسینی و مهر تحصیلی بصورت همزمان با سراسر کشور در استان کهگیلویه و بویراحمد
برگزاری رزمایش شمیم حسینی و مهر تحصیلی بصورت همزمان با سراسر کشور در استان کهگیلویه و بویراحمد
حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: رزمایش شمیم حسینی و مهر تحصیلی بصورت همزمان با سراسر کشور بصورت ویدیو کنفرانسی در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد، رزمایش شمیم حسینی و مهر تحصیلی بصورت همزمان با سراسر کشور بصورت ویدیو کنفرانسی با حضور مسئولین کشوری، استانی و شهرستانی در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

عباس نصیرالاسلامی گفت: طرح شمیم حسینی در طول ماه محرم و صفر برگزار می شود که رزمایش کشوری آن بصورت همزمان با سراسر کشور در بقعه متبرکه امامزاده عبدالله علیه السلام شهر یاسوج شهرستان بویراحمد برگزار می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای رزمایش شمیم حسینی در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: با هدف اجرای امینانه نیت واقفان خیراندیش در ماه محرم و صفر در استان رزمایش شمیم حسینی اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی با اشاره به نزدیکی به آغاز سال تحصیلی جدید و ضرورت کمک به دانش‌آموزان نیازمند، بیان کرد: در این راستا طرح مهر تحصیلی توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد با هدف تامین بخشی از هزینه‌های تحصیلی دانش‌آموزان در استان اجرا می‌شود که منابع آن از محل موقوفات مرتبط تامین خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: همزمان با توزیع بسته‌های معیشتی، بحث پخت و توزیع غذای گرم هم در نظر داریم که در مناسبت‌های پیش‌رو انجام خواهد شد.نصیرالاسلامی از اجرای رزمایش شمیم حسینی در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و افزود: این رزمایش با هدف اجرای امینانه نیت واقفان خیراندیش در ماه محرم و صفر همزمان با سراسر کشور در استان کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود.

Visits: 4