بازدید معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد از سه بقعه متبرکه در شهرستان کهگیلویه
بازدید معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد از سه بقعه متبرکه در شهرستان کهگیلویه
حجت‌الاسلام قاسم مومنی شاد معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای برنامه های طرح نوروزی آرامش بهاری در سه بقعه متبرکه شهرستان کهگیلویه بازدید بعمل آورد.

به گزارش پایگاه خبری شباویز، حجت‌الاسلام قاسم مومنی شاد معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای برنامه های طرح نوروزی آرامش بهاری در سه بقعه متبرکه امامزاده میرسالار علیه السلام، امامزاده نورالدین علیه السلام و امامزاده محمود علیه السلام شهرستان کهگیلویه بازدید بعمل آورد.

قاسم مومنی شاد در این بازدیدها ضمن تاکید بر رفع مشکلات موجود ، از فعالیت های هیأت امنا و خادمین این سه بقعه متبرکه تقدیر و تشکر به عمل آوردند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر از فعالیت های دلسوزانه هیأت امنا بقاع متبرکه گفت: جشن نیمه شعبان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و بدون حضور جمعیت در بقاع متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

مومنی شاد گفت:طرح نوروزی آرامش بهاری در ایام نوروز، از بیست و هشتم اسفندماه تا سیزده فروردین ماه در بیست بقعه متبرکه شاخص استان اجرا می‌شود و امسال با توجه به شیوع کرونا، طرح نوروزی آرامش بهاری با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی اجرا خواهد شد.

قاسم مومنی شاد با اشاره به رنگ‌بندی کرونا در شهرستان‎های استان، افزود: برنامه‌هایی که در این ایام اجرا می‌شود طبق اعلام ستاد کرونا بوده، از طرفی اماکن مذهبی تمامی پروتکل‌های بهداشتی را در ایام کرونا به خوبی رعایت کرده اند.

Visits: 10