انقلاب اسلامی و مولفه های آن  با هیچ کشوری در دنیا قابل قیاس نیست
انقلاب اسلامی و مولفه های آن  با هیچ کشوری در دنیا قابل قیاس نیست
برزین عبدالهی اصل با گرامیداشت ایام الله دهه فجر شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: ارزش‌های دینی، ولایت فقیه و مردم سه رکن انقلاب اسلامی مردم ایران هستند که با تکیه بر همین اصول نظام اسلامی همچون نگینی در دنیا می درخشد.

به گزارش پایگاه خبری شباویز، معاون مدیریت منابع و پشتیبانی اداره کل اوقاف وامور خیریه استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: انقلاب اسلامی ایران و مؤلفه‌های آن با هیچ انقلاب دیگری در دنیا قابل مقایسه نیست.


برزین عبدالهی اصل با گرامیداشت ایام الله دهه فجر شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: ارزش‌های دینی، ولایت فقیه و مردم سه رکن انقلاب اسلامی مردم ایران هستند که با تکیه بر همین اصول نظام اسلامی همچون نگینی در دنیا می درخشد.


وی خاطرنشان کرد: مردم در هر عرصه‌ای چه قبل و چه بعد از پیروزی انقلاب که نیاز به نقش آفرینی آنان بوده، در صحنه حاضر شده‌اند و وفاداری خود را به انقلاب و آرمان‌های والای آن نشان داده‌اند.

معاون مدیریت منابع و پشتیبانی اداره کل اوقاف وامور خیریه استان کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه برنامه‌های دهه فجر باید خنثی کننده نقشه‌های دشمنان نظام و انقلاب باشد، اظهار داشت: هر نوع اقدامی در این دهه باید نسبت به سال گذشته پویاتر باشد و با غبارروبی فرهنگی، دستاوردهای انقلاب را برای جوانان و نسل‌های جدید تشریح نماید.


عبدالهی اصل افزود: خدمات انقلاب اسلامی در دورافتاده‌ترین مناطق نیز قابل مشاهده است و به برکت وجود رهبری، انسجام و اتحاد بین مسئولان و پشتیبانی مردم، چشم‌اندازی روشن‌تر پیش‌رو دارد.
وی با اشاره به اینکه نظام اسلامی ما امروز و در سخت ترین شرایط تحریم و محدودیت های بین المللی، موفق به مهار قابل توجه بیماری کرونا در کشور شده است گفت: هر گونه القای ناکارآمدی نظام اسلامی در گفتار و عمل موجب بی اعتمادی و خدشه به جایگاه نظام خواهد شد که باید همه حول محور ولایت در راستای اهداف و آرمان‌های بلند امام راحل و شهدا حرکت نماییم.
معاون مدیریت منابع و پشتیبانی اداره کل اوقاف وامور خیریه استان کهگیلویه وبویراحمد با تاکید براینکه باید خدمات، برکات و ثمرات انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی در دهه فجر به خوبی تبیین شود اظهار داشت: رویکرد برنامه های دهه فجر به اقتضای نیاز امروز جامعه و همچنین هجمه بدخواهان و معاندین انقلاب و نظام باید در جهت اعتمادآفرینی، امید آفرینی، وحدت و انسجام در جامعه و تقویت روحیه نشاط و شادابی در بین مردم باشد.
وی با بیان اینکه گام دوم انقلاب یک‌ چشم انداز عالی است که رهبر معظم انقلاب به‌خوبی آن را برای ادامه راه انقلاب اسلامی ترسیم کرده‌اند، افزود: برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی امسال نیز باید در راستای بیانیه گام دوم انقلاب تدوین شود.


برزین عبدالهی اصل پیشرفت‌های چشمگیر نظام اسلامی در عرصه های مختلف علی رغم تحریم های ظالمانه دشمنان را مایه امید دوستداران انقلاب در اقصی نقاط جهان دانست وگفت: عزت وعظمت مردم ایران در دنیا امروز مدیون جانفشانی فرزندان این مرز و بوم است که با خون خود نهال ارزشمند انقلاب را آبیاری کردند و امروز همه وظیفه داریم از آرمان‌های آنان حفاظت و پاسداری نماییم.

Visits: 1