امام جمعه یاسوج: عملیات وعده صادق، اقتدار نظامی ایران را به نمایش گذاشت
امام جمعه یاسوج: عملیات وعده صادق، اقتدار نظامی ایران را به نمایش گذاشت
امام جمعه یاسوج عملیات وعده صادق جمهوری اسلامی علیه استکبار و رژیم کودک کش اسرائیل را افتخار آفرین و غرور آفرین توصیف کرد و گفت: این اقدم مشروع استکبار و اسرائیل را به وحشت انداخت و امید در دل ملت های آزادی خواه و امت بزرگ ایران اسلامی ایجاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از ایرنا،آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد اظهار داشت: هدف ایران از این اقدام غرور آفرین ایجاد رعب و وحشت بین ایادی استکبار و به رخ کشیدن قدرت نظامی ایران بوده است.

وی بیان کرد: باید همه مردم قدردان سبزپوشان دفاع از حریم امنیت و ولایت هستند که درس تنبهی بزرگی به استکبار دادند باشند.

حسینی اضافه کرد: این اقدام غرور آفرین به قلب شیطانی که بعد از ۷۵ سال جنایت و کشتن بالای ۳۴ هزار انسان بی گناه در جنگ اخیر غزه برای همیشه در تاریخ به یادگار خواهد ماند.

امام جمعه یاسوج با اشاره به اینکه کشور اسرائیل همواره حملات و تجاوزگری های مختلفی را علیه کشورهای اسلامی انجام داده بود، گفت: اقدام مشروع ایران باعث خوشحالی همه کشورهای آزادی خواه شد و بر دیگر امید و جنبش آزادی خواهی در دفاع از مظلومیت را در میان مسلماانان و همه آزادی خواهان زنده کرد.

حسینی تاکید کرد: با توجه به شادی مردم در کشورهای غربی و اسلامی در پی این اقدام کشورمان علیه اسرائیل حمایت کشورهای اسلامی در حمایت از مردم مظلوم بیشتر و قاطع تر از گذشته خواهد شد.

نمازگران یاسوجی پس از اقامه نماز و در راهپیمایی خودجوش از اقدام مشروع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مقتدر مسلح کشورمان در برابر رژیم غاصب صهیونیستی اعلام حمایت کردند و بار دیگر بر مواضع مقتدرانه جمهوری اسلامی در برابر زیادی خواهی ها و هر گونه تجاوز گری و وحشی گری های این رژیم غاصب تاکید کردند.

Visits: 1