امام جمعه موقت یاسوج: ساخت خانه برای جوانان اولویت بنیاد مسکن باشد
امام جمعه موقت یاسوج: ساخت خانه برای جوانان اولویت بنیاد مسکن باشد
امام جمعه موقت شهر یاسوج با اشاره به طرح جوانی جمعیت و ضرورت امر ازدواج، گفت: دستگاه های متولی به ویژه بنیاد مسکن و راه و شهرسازی خانه دار شدن جوانان را در اولویت قرار دهند.

به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از ایرنا،حجت الاسلام سید صالح موسوی اعظم در خطبه های این هفته نماز جمعه یاسوج، با اشاره به تاسیس کمیته امداد و بنیاد مسکن بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برای خدمت به مردم و نیازمندان، تاکید کرد: ضرورت دارد مسلمان به هر جهت به همدیگر کمک کنند و از همدیگر غافل نشوند.

وی با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری، اظهار کرد: رمز پیروزی ملت ایران در وحدت کلمه و انسجام است.

حجت الاسلام موسوی اعظم تصریح کرد: از طرفی دعواهای سیاسی و قبیله ای و قومی دو دستگی و چند باندی های جعلی به آبادانی و پیشرفت استان آسیب می رساند.

امام جمعه موقت شهر یاسوج عنوان کرد: پاکدامانی، رعایت حلال و حرام و پاکی از نشانه های شیعه است و رعایت این مهم برای همه ما ضروری است.

حجت الاسلام موسوی اعظم تصریح کرد: بر اساس دستورات خداوند عدل ، دوری از افراط و تفریط، صله رحم و دوری از اشاعه فحشا باید همواره مورد توجه مردم باشد.

وی از مردم خواست تا با رعایت موازین دینی و شرع و احکام و دستورات اسلام و مقابله با برخی بی بندباری ها سبک زندگی اسلامی را به نحو شایسته در سطح جامعه ترویج دهند.

حجت الاسلام موسوی اعظم ابراز کرد: قرآن راهنمایی برای آیندگان و عبرتی از گذشتگان و برای نجات بشر نازل شده است و باید بتوانیم از برکات آن نهایت بهره لازم را ببریم.

Visits: 2