اعلام جزئیات برگزاری آزمون معارفی مسابقات قرآن در استان کهگیلویه و بویراحمد
اعلام جزئیات برگزاری آزمون معارفی مسابقات قرآن در استان کهگیلویه و بویراحمد
آزمون معارفی چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور ۴۲۰ متسابق و به‌صورت حضوری در ۳۰ مردادماه برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری شباویز، سید رضا منصوری مهریان رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره به برگزاری آزمون معارفی چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در استان همزمان با سراسر کشور، اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی انجام شده، آزمون کتبی رشته‌های معارفی عمومی و تخصصی این دوره از مسابقات در استان با حضور ۵۳۰ متسابق بانو و آقا روز دوشنبه، ۳۰ مردادماه در هفت حوزه امتحانی در شهرهای یاسوج، سی سخت، باشت، دوگنبدان،دهدشت، بهمئی و چرام برگزار می‌شود. 

وی ادامه داد: آزمون معارفی متسابقین شهرستان های بویراحمد و دنا در محل دبیرستان پیروزی شهر یاسوج ، گچساران در حوزه علمیه خواهران حضرت بی بی حکیمه سلام الله علیها، شهر باشت در بقعه امامزاده سید محمد علیه‌السلام روستای سرآبیز، شهر چرام در بقعه متبرکه امامزاده امیر ولی علیه السلام و شهرستان بهمئی در دبیرستان هاجر شهر لیکک به رقابت در این رویداد قرآنی می‌پردازند.

سید رضا منصوری مهریان گفت: متسابقین خواهر شهرستان کهگیلویه در محل حوزه علمیه خواهران و متسابقین برادر در بقعه متبرکه امامزاده آقامیر علیه السلام شهر دهدشت به رقابت می پردازند.

سید رضا منصوری مهریان رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این آزمون همزمان با سراسر کشور از ساعت ۹ تا ۱۰ روز ۳۰ مردادماه برگزار می‌شود و با توجه به گرمای بی‌سابقه، آزمون صرفاً در نوبت صبح و به‌صورت حضوری برگزار می‌شود لذا عدم حضور متسابقان در محل آزمون در این ساعت، به منزله انصراف است.

Visits: 19