اختصاص کارت خرید ۲۰۰ میلیون ریالی به کارکنان مراکز دولتی وخصوصی در کهگیلویه و بویراحمد
اختصاص کارت خرید ۲۰۰ میلیون ریالی به کارکنان مراکز دولتی وخصوصی در کهگیلویه و بویراحمد
رئیس اتاق اصناف مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طبق توافق با برخی بانک‌های استان، در قالب چشنواره عید تا عید، کارت اعتباری خرید حداقل ۲ ماهه و به مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال به کارکنان دولت و بخش خصوصی در استان اختصاص می یابد.

به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از ایرنا،مهرداد الهی روز یکشنبه اظهار کرد: طرح عید تا عید در ماه مبارک رمضان و با هدف تنظیم بازار و کنترل قیمت‌ها در روزهای پایانی سال در استان اجرا می‌شود.

وی افزود: این جشنواره تا عید نوروز ادامه دارد و در سه قالب، برگزاری نمایشگاه، انتخاب فروشگاه‌های منتخب ثبت نام کننده و طرح‌های اعتباری خرید اجرا می‌شود.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اعطای کارت خرید برای کارکنان دولت و بخش خصوصی در این جشنواره، ادامه داد: طبق توافق با برخی بانک‌ها اعتبار خرید حداقل دو ماهه و به مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال به خریداران (بدون چک و بدون ضامن) تعلق می‌گیرد.

الهی تاکید کرد: مردم می‌توانند بر اساس اعتبارسنجی از شبکه بانکی از این طرح استفاده کنند و اعتبار لازم این طرح نیز از طریق بانک‌ها، موسسات اعتباری و شرکت‌های تجاری به عموم مردم و کارمندان تخصیص پیدا می‌کند.

وی اضافه کرد: همه گروه های متقاضی حضور در این طرح می‌توانند از طریق لینکhttp://iditarod.ir از شرایط طرح آگاهی یابند و ثبت نام کنند.

Visits: 32