اجرای ۲۵۰ برنامه دفاع مقدسی در گچساران
اجرای ۲۵۰ برنامه دفاع مقدسی در گچساران
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران گفت: امسال به مناسبت هفته دفاع مقدس ۳۰ عنوان برنامه افزون بر ۲۵۰ برنامه در پایگاه‌های مقاومت بسیج و حوزه‌های مختلف گچساران اجرا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از خبرگزاری فارس، سرهنگ محقق‌زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان با بیان آنکه در ۸ سال دفاع مقدس، بیش از چندین کشور، عراق را مورد حمایت خود قرار دادند، اظهار کرد: نظام اسلامی مبتنی بر اعتقاد به پروردگار و اصل آزادی است، اسلام آزادترین دین خداوند می‌باشد که برای همه اقشار جامعه برنامه داشته و به کوچکترین مسأله نیز توجه می‌کند.

وی عنوان کرد: این ویژگی‌های اسلام دشمنی مستکبران را به همراه دارد و مستکبران برای تسلط بر جوامع، ملت‌ها را تحقیر می‌کنند و برای اندوختن ثروت خود به دنبال چپاول و عقب‌ماندگی ملل هستند، آن‌ها ما را اینگونه می‌خواستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران با بیان آنکه امام یک نظم را بر جمهوری اسلامی حاکم کرده و ما به هیچ عنوان از اعتقادات خود کوتاه نیامدیم، گفت: در جمهوری اسلامی توجه ویژه‌ای به پیروی از قرآن، ولایت پذیری، ولایتمداری، جهاد در راه خدا وجود دارد.

محقق زاده بیان کرد: مجاهدان ما، پیر و جوان در ۸ سال دفاع مقدس با عشق و علاقه به جبهه‌ها ورود پیدا کرده و با سن کم نشان دادند که به دشمنان اجازه حضور و تجاوز به ایران اسلامی را نخواهند داد.

وی افزود: در هفته دفاع مقدس یاد و خاطده شهدا و رزمندگان را گرامی می‌داریم، بعد از جنگ ۸ ساله باز دشمن به دنبال اهداف و نقشه‌های شوم خود علیه ایران اسلامی بوده و با رهبری فرزانه ولی فقیه تمام نقشه‌های آن‌ها نقش بر آب شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران ادامه داد: ایران اسلامی با همت والا و دانش داخلی تاکنون در عرصه‌های مختلف پیشرفت کرده و در جهان درخشیده است، در استان نیز به برکت نظام جمهوری اسلامی شاهد پیشرفت‌های خوبی در عرصه‌های مختلف هستیم.

محقق زاده با اشاره به اینکه امسال برنامه‌های متنوعی به مناسبت هفته دفاع مقدس در گچساران برگزار می‌شود، اضافه کرد: امسال به مناسبت هفته دفاع مقدس ۳۰ عنوان برنامه بالغ بر ۲۵۰ برنامه در پایگاه‌های مقاومت بسیج و حوزه‌های مختلف گچساران اجرا می‌شود.

وی گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس تجلیل از ۵۵۰ نفر از ایثارگران دفاع مقدس، اجرای صبحگاه مشترک در سپاه ناحیه این شهرستان و نیز رژه موتوری و خودرویی با حضور ادارات و عطرافشانی گلزار شهداء برگزار گردیده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسبج گچساران اظهار کرد: رزمایش بزرگ دیدار با ۲۵۰ خانواده معظم شهدا را در این هفته اجرا خواهیم کرد، این رزمایش مقدماتی برای برگزاری کنگره ملی شهدا خواهد بود.

محقق زاده عنوان کرد: حضور بسیجیان در نماز جمعه نیز از دیگر برنامه‌های این هفته بوده است، همزمان با آغاز سال تحصیلی زنگ ایثار و مقاومت نیز در مدارس گچساران نواخته شد.

وی افزود: از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس می‌توان به ۲۶ یادواره شهدا، شب شعر دفاع مقدس، غبارروبی و عطر افشانی گلزارهای شهدا در روستاها، کوهپیمایی و پیاده روی و برخی مسابقات ورزشی اشاره کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسبج گچساران تصریح کرد: نشست‌های بصیرتی، در خصوص موضوعات روز، برپایی میز خدمت، پخش ۶ فیلم دفاع مقدس در حوزه‌های خواهران، برپایی ۴ نمایشگاه دفاع مقدس در کانون بسیج شهرستان، اهدای خون و برپایی ایستگاه سلامت نیز به مناسبت هفته دفاع مقدس در گچساران اجرا می‌شود.

محقق زاده گفت: امسال برنامه ویژه‌ای در ۵ مهرماه اجتماع عامه بسیجیان در حول محور گام دوم انقلاب نیز برگزار خواهد شد.

Visits: 1