اجرای سوگواره یاس نبوی در ۴۵ بقعه متبرکه استان کهگیلویه و بویراحمد
اجرای سوگواره یاس نبوی در ۴۵ بقعه متبرکه استان کهگیلویه و بویراحمد
حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سوگواره یاس نبوی در ایام عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در چهل و پنج بقعه متبرکه استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری شباویز ،حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: گزافه نیست اگر حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها را اجتماعی ترین زن تاریخ خود و اعصار بعد معرفی نماییم. آن حضرت در کنار ایفای نقش های خانوادگی ، فرزند پروری و خانه داری به مسائل اجتماعی زمان خویش توجهی ویژه داشت.ایشان در دفاع از حریم امامت و ولایت ،ان هم زمانی که ولی خدا تنهاست ، پا به میدان می گذارد و در این راه با تمام هستی خویش از حق امام علی علیه السلام دفاع میکند و در این مسیر نورانی جان عزیزش را نثار او می کند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دشمن در عصر حاضر نیز همانند صدر اسلام در حال تلاش برای نفوذ است ، با ابزار فضای مجازی نفوذ در سبک زندگی و حوزه های اجتماعی و فرهنگی ؛ باید با ترویج فرهنگ فاطمی در مقابله با این نفوذ دشمن ایستاد.

نصیرالاسلامی گفت: سوگواره یاس نبوی با هدف ترویج فضایل و معرفی ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، تبدیل بقاع متبرکه به قطب های فرهنگی و اجرای صحیح نیات واقفین خیراندیش ، تبیین فرهنگ مقاومت و پایداری و ظلم ستیزی بانوی دو عالم در چهل و پنج بقعه متبرکه استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

عباس نصیرالاسلامی گفت به مناسبت عزاداری ایام فاطمیه بقاع متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد سیاه پوش شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت: یک هکتار زمین جهت قبرستان و غسالخانه در روستای علی آباد شهرستان کهگیلویه توسط واقف خیر اندیش جناب آقای سید علی محمد عابدی و خانواده محترم ایشان وقف شده است.

Visits: 9