آخرین فرصت تبلیغات انتخابات ساعت ۸ صبح پنج شنبه
آخرین فرصت تبلیغات انتخابات ساعت ۸ صبح پنج شنبه
رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر رعایت اخلاق انتخاباتی توسط نامزد‌های انتخاباتی، گفت: فرصت تبلیغات انتخابات ساعت 8 صبح پنج شنبه دهم اسفند ماه به پایان می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،جواد هاشمی مهر افزود: روند انتخابات در این استان به خوبی در حال انجام است و شور انتخاباتی در همه نقاط استان وجود دارد و نامزد‌ها در حال معرفی خود و ارائه برنامه هستند.

وی افزود: همه ملزومات مورد نیاز در اختیار فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها قرار گرفته است و آماده برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در صبح روز جمعه ۱۱ اسفند هستیم.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: از امروز دوشنبه هفتم اسفند توزیع تعرفه‌های انتخاباتی میان فرمانداری‌ها آغاز می‌شود و به تناسب واجدین شرایط رای دهنده که مرکز آمار ایران و وزارت کشور اعلام کرده تعرفه در اختیار شهرستان‌ها قرار می‌گیرد.

هاشمی مهر ادامه داد: آمار واجدین شرایط در انتخابات اعلام شده که ۵۸۴ هزار نفر واجد شرایط در انتخابات هستند که از این تعداد ۳۲ هزار نفر رای اولی بوده و برای اولین بار پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه نامزد‌های انتخاباتی از تشویش اذهان عمومی بپرهیزند، گفت: همه نامزد‌های انتخاباتی را پای بند به آرمان‌های نظام، انقلاب و مسائل دینی می‌دانیم و توصیه می‌کنیم رفتار‌های اخلاقی و دینی محور این افراد باشد.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد:به نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی توصیه می‌کنیم در فرصت باقی مانده تبلیغات از تخریب همدیگر خودداری کنند و تنها به معرفی خود و ارائه برنامه بپردازند.

هاشمی مهر با اشاره به اینکه ۸۷۲ شعبه ثابت و سیار برای انتخابات ۱۱ اسفند پیش بینی شده است، گفت: ۱۷ هزار نفر در امر برگزاری انتخابات در استان مشارکت دارند.

وی ابراز کرد: برای برگزاری انتخابات به یک هزار و ۷۰۰ دستگاه خودرو نیاز داریم که تاکنون بخشی از آنها توسط کمیته پشتیبانی انتخابات تامین شده و مابقی با مشارکت بخش خصوصی تامین می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: نامزد‌ها تا شب گذشته فرصت داشتند نسبت به معرفی نمایندگان خود برای حضور در شعب اخذ رای و صدور کارت اقدام کنند.

هاشمی مهر گفت: داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تمامی هزینه‌های مصارف و مخارج را در سامانه مالی انتخابات ثبت کنند.

وی بیان کرد: نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی از پرداختن به مسائلی که آرامش مردم را بر هم می‌زند خودداری کنند و در مراسمات استقبال اجازه ندهند از سلاح استفاده شود.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: نامزد‌های انتخاباتی در جریان باشند که ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی و هیات‌های نظارت به جد تحرکات و فعل و انفعالات، نطق و بیانیه انتخاباتی آنها را در محافل خصوصی و عمومی زیر نظر دارند و به شورای نگهبان ارسال می‌شود و هر لحظه امکان اینکه صلاحیت آنها خدشه دار شود وجود دارد بنابراین مراقبت کرده و از بیان مسائلی که در حیطه وظایف آنها نیست خودداری کنند.

در مجموع ۱۰۴ نفر در انتخابات مجلس شورای اسلامی استان به رقابت می‌پردازند که ۳۳ نفر در حوزه انتخابیه گچساران و باشت، ۳۸ نفر در حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون و ۳۳ نفر کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده هستند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای انتخاب ۲۹۰ نماینده برای یک دوره چهارساله و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری برای انتخاب ۸۸ عضو این مجلس برای یک دوره هشت ساله روز جمعه ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

Visits: 2