پیام تسلیت حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد برای رحلت حضرت آیت الله ناصری
پیام تسلیت حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد برای رحلت حضرت آیت الله ناصری
حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی رحلت حضرت آیت الله ناصری را تسلیت گفتند.

به گزارش پایگاه خبری شباویز، حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی رحلت حضرت آیت الله ناصری را تسلیت گفتند.

متن پیام تسلیت حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی به این شرح است.

بسم‌الله الرحمن الرحیم

وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

مرحوم آیت الله ناصری از مریدان و علاقمندان به امام‌زادگان و اولاد اهلبیت علیهم السلام بودند.

خبر ارتحال مرحوم آیت الله حاج شیخ محمد علی ناصری دولت آبادی رحمت الله علیه باعث اندوه و تألم علاقمندان و دوست داران ایشان گردید.

این فقیه عالیقدر تحصیلات حوزوی خود را نزد بزرگان و مفاخر حوزه کهن نجف اشرف گذراند و مراتب بلند عرفانی و معنویت و سلوک اخلاقی را آموخت و طی کرد و سپس با مهاجرت ارزشمند خود به اصفهان حوزه علمیه اصفهان را رونق بخشید و طلاب و دانشجویان و جوانان و مردم شریف اصفهان از آن وجود شریف بهره‌ها بردند و شیوه‌های اصلاح و تزکیه نفس و بویژه راه شناخت اولیای الهی و آشنایی و موانست با حضرت حجت ابن الحسن عجل الله تعالی فرجه الشریف را از ایشان آموختند، ایشان همچنان درخدمات اجتماعی و فرهنگی کوشا و درکنار مردم بودند و آثار نیک و بزرگی از ایشان ماندگار ماند.

این حقیر در دوره خدمتگذاری که در اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در شهرستان‌های مختلف استان اصفهان بودم و گاها توفیق شرف‌یابی جهت کسب فیض و استفاده از درس اخلاقشان نصیبمان می شد واقعاً وجود ایشان سراسر شور و شعف معنوی بود و درس‌های مختلفی از ایشان در راه خدمت به بقاع متبرکه و موقوفات می آموختیم.

ایشان علاقه خاصی به امام‌زادگان واجب التعظیم داشتند و بویژه امامزاده ابراهیم علیه السلام دولت آباد ارادت خاصی داشتند و بسیار به رسیدگی به امام‌زادگان و توسل و توجه به این بزرگواران توصیه می نمودند.

ارتحال این عالم ربانی و فقیه صمدانی را به حضرت ولی عصر (عج) ، رهبری معظم انقلاب، مراجع عظام تقلید و عموم علاقمندان ایشان وحوزه‌های علمیه بویژه حوزه علمیه و علما و اساتید و بزرگان ومردم شریف اصفهان و نیز به بازماندگان ارجمند و آقازادگان محترم تسلیت و تعزیت عرض نموده، علو درجات و حشر با اولیای الهی و صالحین را برای آن استاد اخلاق و معرفت و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان محترم از خداوند متعال خواستارم.

حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد

Views: 18