متن پیام حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران
متن پیام حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران
حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن گرامیداشت دوم اردیبهشت ماه، سالروز تاسیس سپاه پاسداران، پیام تبریکی صادر نمود

به گزارش پایگاه خبری شباویز، حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن گرامیداشت دوم اردیبهشت ماه، سالروز تاسیس سپاه پاسداران، پیام تبریکی صادر نمود.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

«وَ أَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّهٍ»

اگر سپاه نبود کشور هم نبود.

امام خمینی (ره)

سپاه پاسداران فرزند مبارک انقلاب و زاده تفکرات والای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) است. سبز پوشانی که در مکتب سرخ امام حسین علیه السلام مشق عشق و شهادت آموخته اند و نتیجه سال‌های مبارزه و جانفشانی ملت مبارز و سرافراز ایران در دوران رژیم ستم شاهی است.

نهاد انقلابی و ارزشی سپاه پاسداران در سال‌های پس از انقلاب شکوهمند اسلامی همواره حافظ اسلام و قرآن و کیان جمهوری اسلامی ایران است و با حضور حماسی و قهرمانانه خود در طول هشت سال دفاع مقدس و پس از آن در عرصه های مختلف جهادی همواره بازوی توانمند نظام اسلامی و مردم شریف ایران و همه مستضعفان جهان می باشد.

بی تردید مبارزه خستگی ناپذیر و دلاورانه فرزندان ایران زمین در سپاه پاسداران علیه استکبار جهانی برگ زرینی در کارنامه پرافتخار فرزندان مکتب امام روح الله است.

اینجانب به نمایندگی از مجموعه کارکنان،خدام هیأت امنا و واقفین اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به کلیه پاسداران و بسیجیان مومن و انقلابی تبریک و تهنیت عرض می نمایم و توفیق روزافزون این نهاد انقلابی را ظل توجهات خاصه حضرت ولیعصر(عج) و رهبر فرزانه انقلاب، از درگاه خداوند منان مسئلت می نمایم.

عباس نصیرالاسلامی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد

Views: 50