فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمددرگذشت«آمیراحمد تقوی» را تسلیت گفت
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمددرگذشت«آمیراحمد تقوی» را تسلیت گفت

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد طی پیامی رحلت حجت‌الاسلام آمیراحمد تقوی را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از خبرگزاری فارس، در پی درگذشت عالم ربانی آمیراحمد تقوی مؤسس نخستین حوزه علمیه کهگیلویه و بویراحمد و پدر معنوی کهگیلویه، فرمانده سپاه فتح طی پیامی رحلت این عالم ربانی را تسلیت گفت.

در پیام سردار حمید خرمدل آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم-انالله و‌اناالیه راجعون

خبر ارتحال عالم وارسته،حضرت حجت‌السلام و المسلمین آمیراحمد تقوی  رحمه الله علیه،همچنان که مایه تالم همه مردم استان و خصوصا منطقه کهگیلویه و خوزستان گردید خیل عظیم بسیجیان و سپاهیان استان که وجودش تداعی روزهای مبارزه، حمایت و هدایت‌های آن روحانی مجاهد بود را نیز به شدت متاثر و اندوهگین ساخت .

در ادامه این پیام تأکید شده است: نقش بی‌بدیل آن راحل به حق پیوسته در روزهای نفس گیر انقلاب اسلامی در خطه کهگیلویه و گرمابخشی ایشان به جبهه‌های نبرد برای رزمندگان و پیشکسوتان جهاد و شهادت فراموش نشدنی است .

در ادامه آمده است: زهد و تقوای کم نظیر ماندن تا آخرین روزهای زندگی در میان مردم بلاد خویش و پشت پا زدن به تمام زخارف مادی در عین مسئولیت‌پذیری برای پیشبرد آرمان‌های انقلاب اسلامی و رهنمودهای امامین انقلاب ،ولایت مداری و حضور فعال در صحنه‌های اجتماعی،مجاهدت در تعلیم و تربیت و پرورش شاگردانی در تراز انقلاب اسلامی و پایگاه مردمی منحصر به فرد از جمله خصوصیات برجسته آن روحانی فرزانه بود که حقیقتا فقدان وجودشان به شدت احساس می‌شود.

با عرض تسلیت به محضر رهبر معظم انقلاب،حوزه های علمیه، علمای اعلام ،همه دوستداران خاصه بیت مکرم و فرزندان داغدار ایشان ،قطعا حضور مردم قدرشناس استان و کشور در مراسم وداع با این عالم دینی ،شکوه دیگری از پیوند مردم و روحانیت و ولایت را به منصه ظهور خواهد رساند و مرهمی است بر دل همه ارادتمندان-روحشان شاد و جوار حق تعالی گوارای وجودشان.

Visits: 2