بازدید از حجت‌الاسلام مومنی شاد از بقعه متبرکه امامزاده نورالدین علیه السلام روستای دم عباس شهرستان کهگیلویه
بازدید از حجت‌الاسلام مومنی شاد از بقعه متبرکه امامزاده نورالدین علیه السلام روستای دم عباس شهرستان کهگیلویه
حجت‌الاسلام قاسم مومنی شاد معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد در چهارمین روز از اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری از بقعه متبرکه امامزاده نورالدین علیه السلام روستای دم عباس شهرستان کهگیلویه بازدید بعمل آورد.

به گزارش پایگاه خبری شباویز ، حجت‌الاسلام قاسم مومنی شاد معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد در چهارمین روز از اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری از بقعه متبرکه امامزاده نورالدین علیه السلام روستای دم عباس شهرستان کهگیلویه بازدید بعمل آورد.

حجت‌الاسلام قاسم مومنی شاد ضمن تقدیر و تشکر از زحمات هیأت امنا حرم مطهر امامزاده نورالدین علیه السلام روستای دم عباس گفت: ویژه برنامه تحویل سال نو به صورت ویژه در بقاع متبرکه مجری طرح نوروزی آرامش بهاری در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری و طرح ضیافت الهی از ۲۵ اسفندماه تا ۳ اردیبهشت‌ماه در سطح بقاع متبرکه استان افزود: طرح نوروزی آرامش بهاری در سی بقاع متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برنامه‌های طرح نوروزی آرامش بهاری همچون سنوات گذشته برای رفاه حال زائران در بقاع متبرکه برگزار خواهد شد، بیان کرد: برپایی خیمه‌های معرفت در بقاع شاخص با هدف معرفت‌افزایی به زائران و ایجاد فضایی شاد برای کودکان، نصب سلسله پوسترهای نمایشگاهی و اجرای مسابقات فرهنگی روزانه از جمله برنامه‌های نوروز امسال در بقاع متبرکه است.

مومنی شاد تصریح کرد: اقامه نماز جماعت، برپایی دفاتر مشاوره و پاسخگویی به مسائل شرعی و برپایی نمایشگاه‌های عرضه محصولات فرهنگی در بقاع متبرکه شاخص استان از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در ایام نوروز امسال خواهد بود.

حجت‌الاسلام قاسم مومنی شاد با اشاره به تقارن عید باستانی نوروز با حلول ماه مبارک رمضان و برنامه‌ریزی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد در بقاع متبرکه گفت: برنامه‌های اعلام شده در طرح نوروزی آرامش بهاری، با رویکرد فرهنگی، اجتماعی و قرآنی است که تلاش شده تا با برگزاری برنامه‌های شاد و مفرح فرهنگی و قرآنی برای حضور بیشتر زائران و گردشگران مذهبی در این بقاع متبرکه، ویژه‌برنامه‌های متناسب با ماه مبارک رمضان نیز با حضور مسافران و زائران برگزار شود.

حجت‌الاسلام قاسم مومنی شاد معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت : برگزاری جلسات قرآنی، تفسیر و سخنرانی‌ها، برگزاری جشن نیمه رمضان ولادت امام حسن مجتبی(ع) و همچنین احیای شب‌های پرفضیلت قدر و شهادت امام علی (ع) در طرح آرامش بهار و ضیافت الهی دیده شده است.

Visits: 20