زندگی نامه محمدرضا گلزار/فعالیت های هنری و حرفه ای
زندگی نامه محمدرضا گلزار/فعالیت های هنری و حرفه ای
محمدرضا گلزار متولد ۱ فروردین ۱۳۵۶ در تهران بازیگر، خواننده و آهنگساز است، فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی مکانیک سیالات از دانشگاه آزاد می باشد که از زمان دانشجویی با نواختن گیتار شروع کرد و حالا چند فروشگاه دیجیتال هم دارد، او در عرصه مدلینگ هم حضور دارد

به گزارش پایگاه خبری شباویز،محمدرضا گلزار زاده ۱ فروردین سال ۱۳۵۶ است و بازیگر سینما، خواننده، نوازنده گیتار و مدل تبلیغاتی است و بتازگی مجری گری هم می کند. محمدرضا گلزار به دلیل بازی در فیلم های مختلف در اواخر دهه ۷۰ شمسی بیشتر معروف شد.

او در یک خانواده شش نفری متولد شده است و پدرش پرویز گلزار، مهندس است و مادر او خانه دار است، برادری بزرگ تر به نام علیرضا دارد که مهندس عمران است، خواهر بزرگتر او آتوسا نام دارد و مترجم زبان آلمانی است و برادر کوچکترش بردیا نام دارد و مترجم زبان انگلیسی است.

محمدرضا گلزار به ورزش علاقه زیادی دارد ، او ورزش والیبال را حرفه ای دنبال نمود و به عنوان بازیکن والیبال در پست لیبرو در تیم های استان تهران ، پارس خودرو ، شیشه و گاز و دیهیم حضور داشته است. او در لیگ برتر والیبال ۱۳۸۷ به عنوان مربی بدنساز تیم ارتعاشات صنعتی فعالیت می کرد.

تنها والیبال نبود و بطور حرفه ای هم پیگیر اسکی بود و کارت مربیگری اسکی آلپاین را هم دارد.

موسیقی را با مخالفت پدرش از سوم دبیرستان بصورت خودآموز با گیتار سپس پیانو شروع کرد تا اینکه بعد از دانشگاه به عنوان نوازنده عضو گروه «آریان» شد.

در گروه آریان مدت ها بعنوان نوازنده ارگ و پرکاش فعالیت می کرد و آنجا دیده شد.

فروردین ماه ۱۳۷۹ در ۲۳ سالگی بود که در خزرشهر در کافی شاپی ، ایرج قادری کارگردان را دید ، سر میزشان رفت و از او برای نخستین کنسرت گروه آریان دعوت کرد.

در پاسخ ایرج قادری او را برای بازی در فیلم «نرگس و سام» دعوت کرد و به این ترتیب گلزار چند ماه بعد بعد از تست و پیش تولید اولین تجربه بازیگری خود را بدست آورد.

علاقه و چهره جذابش باعث شد در سال ۱۳۸۰ وقتی ۲۴ ساله بود تصاویرش با برند پوشاک مردانه «ایکات» بعنوان اولین فتومدل رو بیلبوردهای تبلیغاتی برود.

رضا گلزار در بهار ۱۴۰۲ در سن ۴۶ سالگی با دختری به نام «آیسان آقاخانی» با ۱۹ سال فاصله سنی ازدواج کرد ، عروس خانم متولد ۱۳۷۶ بوده و اهل زنجان است و گفته می شود پدر خانومش تاجر است.

Views: 11