خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی در امام‌زاده جعفر(ع) گچساران
خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی در امام‌زاده جعفر(ع) گچساران

موکب چهارده معصوم(ع) امام زاده جعفر علیه السلام شهرستان گچساران در راستای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی فعال می باشد.

حجت‌الاسلام سید نورالله جنتی پور مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه بازدید از موکب چهارده معصوم(ع) امام زاده جعفر علیه السلام شهرستان گچساران گفت :این موکب تا اربعین حسینی آماده خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی می باشد.

تمامی امکانات موجود از جمله خدمات اسکان، پذیرایی، پارکینگ خودرو و سرویس های بهداشتی بصورت شبانه روزی در اختیار زائران می باشد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد : این بقعه متبرکه با قرارگیری در کنار جاده شیراز به گچساران و شلمچه روزانه پذیرای تعدادی از زائران می باشد.

شجره نامه امامزاده به استناد اعتقادات محلی از اولاد و احفاد حضرت امام موسی کاظم (علیه السلام) است و امامزاده دارای کرامات زیادی است که مردم آن سامان به آن اعتقاد دارند و گاه شبانه روز برای ادای حاجت در این مکان بیتوته می کنند.

جنتی پور افزود: ضمن تشکر از فعالیت های شبانه روزی هیأت امنا بقعه متبرکه امام زاده جعفر علیه السلام شهرستان گچساران، ویژه برنامه های مختلف فرهنگی از جمله طرح نوروزی آرامش بهاری، طرح تابستانی نشاط معنوی، سوگواره بصیرت عاشورایی، سوگواره یاس نبوی و… در این بقعه متبرکه انجام می‌گیرد.

Visits: 5